دوشنبه های تشکیلاتی در منطقه17

تهران(پانا)- طاهره پور محمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ١٧، با ملبس شدن به لباس فرم تشکیلاتی به دوشنبه های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی شهر تهران پیوست.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دوشنبه های تشکیلاتی در منطقه17

طاهره پور محمود ضمن قدردانی از ابتکار خلاقانه سازمان دانش آموزی شهر تهران در دوشنبه های تشکیلاتی گفت: این اقدام در ظاهر شاید پوشیدن لباس فرم تشکیلات پیشتازان بوده، اما در واقع پر از معنا و مفهوم است. وقتی یک پیشتاز با لباس پیشتازان در محل کار خود حاضر می شود به این معناست که خود را ملزم به رعایت منشهای پیشتازان می داند. با این اقدام روحیه خوش خلقی وادب، راستی و درستی و دیانت و مسئولیت پذیری را در خود و همکاران مجموعه اش ایجاد و تقویت می کند. هنگامی که لباس فرم تشکیلات به تن دارد یعنی ضمن داشتن نظم، عدل و انصاف با ارباب رجوع، باید مسئولیت پذیر بوده و با مهربانی از مشارکت ارزشمند همگان در کار خود و تصمیمات مجموعه بهره جویی کند.

وی در ادامه گفت: تمام منشهای سازمان دانش آموزی برگرفته از مبانی اعتقادی بر اساس آموزه های قرآنی و سنت ائمه اطهار (ع) است که در حوزه پرورشی می توانیم ضمن رعایت این منش ها و حاکم کردن آنها در محل کار خود، آموزش های لازم را در مدارس بین دانش آموزان خود جاری کنیم، تا بتوانیم یک انسان مذین به تمام اخلاقیات دینی تحویل جامعه بدهیم. درآینده این جوانان با آموزه های خود بتوانند زندگی سالم و اجتماعی پرنشاط و تحرکی داشته باشند.

وی سپس افزود: تشکل پیشتازان، یک تشکل تمام ساحتی است که می توان در برنامه های آن در صدد تحقق تمام ساحت های شش گانه ی سند تحول بنیادین بود. به طور مثال در اردوی ملی دانش آموز پیشتاز، ضمن یادگیری مهارتهای مختلف آداب سفر، رعایت حال همسفران خود را می کند که این سنت حسنه حضرت رسول اکرم (ص) است.

پور محمود در پایان ضمن قدردانی مجدد از این اقدام خوب سازمان دانش آموزی شهر تهران افزود: امید است در مناطق شهر تهران با پیوستن به این پویش سعی کنیم توجهی مضاعف به اهداف و منشهای خوب سازمان دانش آموزی که برگرفته از آموزه های دینی است، داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار