برگزاری آزمایشی مسابقه گیم بورد در مدرسه پیامبر اعظم(ص)

تهران(پانا)- با همکاری سازمان دانش آموزی منطقه17 و سازمان هلال احمر شهر تهران، طرح آزمایشی مسابقه گیم بورد "بازیهای رومیزی" به صورت آزمایشی برای اولین بار در شهرتهران در مدرسه پیامبر اعظم منطقه 17 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمایشی مسابقه گیم بورد در مدرسه پیامبر اعظم(ص)

به منظور تعیین هوش امدادی دانش آموزان عضو طرح دادرس هلال احمر، مسابقه گیم بورد" بازیهای رومیزی" به صورت آزمایشی در مدرسه پیامبر اعظم(ص)، با مشارکت سازمان دانش آموزی منطقه و هلال احمر شهر تهران برگزار شد.

هدف از اجرای این طرح ایجاد جذابیت و شور و نشاط بیشتر در بین دانش آموزان عضو طرح دادرس، جهت ایجاد آمادگی کامل در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی است. بعد از آسیب شناسی این طرح آزمایشی به صورت گسترده در کل استان اجرا شود.

در حین اجرای این طرح، مهدی نیکبخت، مدیر منطقه17، رضابخش فخیمی، مسئول حراست منطقه و ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه17 از انجام کار بازدید کردند و در جریان کم و کیف انجام کار قرار گرفتند.

مهدی نیکبخت گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن شهر تهران برای کاهش خسارت ها باید آموزش‌های ابتدایی امدادی در بین دانش آموزان توسعه پیدا کند.

وی بابیان اینکه سازمان دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین محورهای فعالیت هلال‌احمر است افزود: جمعیت هلال‌احمر شهر تهران، طرح ملی دادرس را در سطح مدارس اجرا می کند. با اجرای این طرح، شکوفایی استعداد های علمی و امدادی ، افزایش روحیه کار جمعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار