فرماندار زبرخان:

از انتقاد سازنده در مسیر توسعه شهرستان زبرخان استقبال خواهم کرد

نیشابور(پانا)- فرماندار شهرستان زبرخان در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان، در محل کانون شهید مطهری قدمگاه از مشکلات عدیده و چالش های بسیار این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
از انتقاد سازنده در مسیر توسعه شهرستان زبرخان استقبال خواهم کرد

سید یحیی سلیمانی، نقش خبرنگاران در ارتقای آگاهی بخشی به جامعه را مهم دانست و رشد هر جامعه را منوط به همین اطلاعات دانست.

وی افزود: در دنیای فراصنعتی، نقش خبرنگار بسیار پررنگ است و بارها سرنوشت یک جامعه را از ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار داده است. هرچقد دایره خبررسانی و اطلاع رسانی در یک جامعه بیشتر باشد اعتماد مردم به مسئولان بیشتر خواهد شد و به رشد آن جامعه کمک می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهرستان های تازه تاسیس، مشکلات عدیده و چالش های بسیاری پیش رو دارند. شهرستان تازه تاسیس زبرخان با 52 روستا، 17 نقطه گردشگری و 237 واحد صنعتی و سه شهر و یک روستای دارای امام جمعه، دارای کمبودهای فراوان در زیر ساخت ها است و ما باید به دنبال یک نقشه توسعه در شهرستان باشیم.

فرماندار زبرخان ادامه داد: طرح توسعه شهرک صنعتی و ایجاد ناحیه صنعتی اسحاق آباد، ارتقای بهداشت و درمان و دریافت ردیف اعتباری برای ساخت بیمارستان، تکمیل کادر نیروی انسانی در ادارات مختلف، استقرار بعضی از ادارات که در گذشته فعال نبوده اند از جمله برنامه های مهم پیش روی این مجموعه است.

سلیمانی گفت: خبرنگاران می توانند در این مسیر ما را کمک کنند، بنده از انتقاد هراسی ندارم و از انتقاد سازنده در مسیر توسعه شهرستان استفاده خواهم کرد. اگر امروز شهرستان می خواهد توسعه پیدا کند در گام اول باید به یک انسجام و یکپارچگی دست پیدا کند، گرچه این ارتقا در شرایط بد اعتباری دولت اتفاق افتاده است اما ما دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

وی افزود: در بخش های اقتصادی باید به سمت سرمایه گذاران خصوصی حرکت کنیم و باید برای انتظارات مردم پاسخ قانع کننده داشته باشیم. گاهی کمبودها در بدو تاسیس شهرستان طبیعی است اما باید با تلاش و کوشش فراوان این مشکلات را برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار