مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پروش شهرستانهای استان :

فرهنگ یک جامعه در مدرسه ساخته می شود

تهران(پانا)-مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره‌کل‌آموزش‌و‌پرورش‌شهرستانهای‌استان‌تهران از آغاز احداث یک باب مدرسه به نام بانو کوکب اسکندری خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ یک  جامعه در مدرسه ساخته می شود

مجید پیروزان اظهار داشت: این فضای آموزشی در مساحتی بالغ بر 3 هزار مترمربع و زیربنای 1670 مترمربع با 12 کلاس درس بنا خواهد شد ودر اختیار دانش‌آموزان شهرستان پاکدشت قرار می‌گیرد.

او در ادامه افزود:مدرسه مادر شهیدان مظفر با مشارکت خیر مدرسه ساز، بانو کوکب اسکندری بنا خواهد شد و مابقی هزینه‌های احداث نیز از محل اعتبارات دولتی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران تأمین خواهد شد.

پیروزان تصریح کرد: خیران مدرسه ‌ساز، نیکوکارانی هستند که با هدف ساختن مدرسه‌های جدید و نیز بازسازی، بهسازی و تجهیز مدارس موجود باری سنگین را بردوش می کشند و حرکتی سازنده و پویا را به عنوان نهادی مردمی و دلسوز سامان داده اند.

او در باب اهمیت مدرسه سازی گفت: فرهنگ یک جامعه در مدرسه ساخته و پرداخته می شود و ساخت مدرسه در واقع ساخت فرهنگ یک جامعه و آینده آن است.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره ‌آموزش‌ و‌ پرورش‌ شهرستان‌های‌ استان ‌تهران تاکید کرد: در این مراسم، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش پرورش شهرستان‌های استان تهران،سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی اداره کل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های‌استان‌تهران، فرماندار شهرستان پاکدشت، مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت و خواهر شهیدان مظفر و خانواده خیر مدرسه سازبرگزارشد.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار