خبرنگاران با مجاهدت رسانه‌ای خود مقابل جهان استکبار بایستند

بوشهر(پانا)_ نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت خبرنگاران با مجاهدت رسانه‌ای خود باید در مقابل جهان استکبار بایستند و بتوانند تهاجم رسانه‌ای آنان را شکست دهند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران با مجاهدت رسانه‌ای خود مقابل جهان استکبار بایستند

به گزارش روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) بوشهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر روز جمعه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر استان بوشهر بیان کرد: در این شرایط جبهه مقاومت رسانه باید با افشای ماهیت جنایتکارانه استکبار با تحریف مقابله و اقدام به افشای واقعیت‌ها کند.

او عنوان کرد: جبهه رسانه انقلابی ایران در خط مقدم مقاومت رسانه‌ای در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا قرار دارد و خبرنگاران با مجاهدت رسانه‌ای خود باید در مقابل جهان استکبار بایستند و بتوانند تهاجم رسانه‌ای آنان را شکست دهند.

امام جمعه بوشهر افزود: خبرنگاران رسانه انقلابی باید دارای دانش رسانه، تقوا و اخلاق رسانه‌ای، شجاعت و مجاهدت انقلابی، استکبارستیزی، ساختارهویتی، ملی و اسلامی، ولایتمداری و هوشمندی رسانه‌ای باشند و همچون شهدای عرصه رسانه مایه اعتلای معرفتی و حوزه اقدام در جامعه در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.
صفایی بوشهری ادامه داد: خبرنگاری به عنوان یک رسالت بسیار مهم و موثر در زندگی انسان به شمار می‌رود، چون خبر از مقوله معرفت، نظام فکری انسان را معماری میکند و در تاریخ جهان تاثیرگذار است.

او گفت: جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و کشور‌های وابسته از دیرباز به دنبال مدیریت اداراکی حوزه معرفتی انسان بوده اند و اینک به دنبال این هستند که جهان را بر اساس نظام استکباری خود دچار تحریف و وارونگی کنند، تا بتوانند با مدیریت افکار به هدف‌های شوم خود بر مراکز قدرت و ثروت تسلط پیدا کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: بسیج رسانه خط مقدم رسانه انقلابی و در عرصه جهاد رسانه‌ای پیشگام و پیشران لشکر عظیم رسانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار