مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:

اصحاب رسانه وظیفه سنگین افشاگری توطئه دشمن را بر عهده دارند

تهران(پانا)- مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می گوید: در شرایطی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه سعی بر فشار بر ملت ایران دارند، اصحاب رسانه وظیفه‌ سنگین و دشواری در جهت افشاگری توطئه‌های دشمنان بر عهده دارند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اصحاب رسانه وظیفه سنگین افشاگری توطئه دشمن را بر عهده دارند

به گزارش روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مدرس خیابانی مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، افزود: روز خبرنگار در کشور ما یادآور شجاعت و ایثار عزیزانی است که در جهت روشنگری و دستیابی به حقیقت و تحقق ارزش‌های مقدس اسلامی، آرمان‌های والای انسانی و میهن دوستی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

وی گفت: اکنون نیز در حساس‌ترین برهه از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه، سعی در تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران دارند، اصحاب رسانه وظیفه‌ سنگین و دشواری در جهت افشاگری توطئه‌های دشمنان بر دوش دارند که به حق در ادای آن، فداکارانه عمل کرده‌اند.

مدرس خیابانی افزود: بدیهی است در عرصه حمل‌و نقل به‌ ویژه حمل‌و نقل راهبردی دریایی نیز، بدون تلاش‌های روشنگرانه قشر فرهیخته و جریان‌ساز رسانه در عرصۀ شفاف‌سازی و تحریف‌زدایی از دستاوردهای داخلی، خدمات ارزشمند همکاران در «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» به اطلاع مردم شریف ایران نمی‌رسید.

وی ادامه داد: دستاورد بزرگ اخیر در گسیل داشتن کشتی‌های تانکر «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» و «شرکت ملی نفتکش ایران» به سوی ونزوئلا و دریای کارائیب تحت شدیدترین فشارهای تحریمی که مصداق بارز نصرت الهی بود نیز به همت شما خبرنگاران عزیز به بایستگی به سمع و نظر جمیع دوستداران انقلاب اسلامی ایران در چهار گوشه جهان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار