گسترش اسلام با شبکه سازی تبلیغ میسر می شود

بجنورد (پانا) -مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برای رساندن پیام اسلام و گسترش آن در سرتاسر کره خاکی، لازم است شبکه‌سازی تبلیغی صورت بگیرد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
گسترش اسلام با شبکه سازی تبلیغ میسر می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نشست با کارشناسان فرهنگی اظهار داشت: اگر نبی مکرم اسلام (ص) مبلغانی برای گسترش اسلام تربیت نمی‌کرد، نمی‌توانست مردم را به دین اسلام دعوت کند و این نشان می‌دهد که از صدر اسلام، شبکه‌سازی تبلیغ دارای اهمیت بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت شبکه‌سازی تبلیغ برای ایجاد موج بیداری در ملت‌های مسلمان، افزود: نهضت امام خمینی (ره) با شبکه‌سازی تبلیغ پیروز شد و تا بدان جا پیش رفت که هر فردی در هر نقطه و مکانی از شهر یا روستاهای کشور، مبلغی برای این نهضت بود و نامه‌ها، نوارهای کاست و فیلم‌های سخنرانی امام خمینی (ره) توسط همین شبکه گسترده مردمی بین مردم توزیع می‌شد؛ تا اینکه آحاد مختلف مردم بیدار شدند و قیام مردمی اتفاق افتاده و پیروزی انقلاب اسلامی مسجّل شد و در ادامه آن بیداری اسلامی در جوامع اسلامی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان و فعالان دینی و قرآنی و همه اقشار تأثیرگذار جامعه، سفیران اسلام در شبکه تبلیغ بوده و باید از این سرمایه بزرگ انسانی برای رسیدن به اهداف والای اسلام به نحو احسن استفاده کرد.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به این‌که شبکه‌سازی تبلیغ یعنی؛ ساخت، حفظ و توسعه روابط مردمی برای انتقال پیام اسلام، تصریح کرد: شبکه‌سازی تبلیغ به معنای پرورش نیروهای متخصص و متعهد به اسلام و مردمی سازی تبلیغ است و در این مسیر باید افراد مؤثر شناسایی شده تا با آموزش‌های لازم بتوانند ناقلان پیام اسلام به جوامع دینی باشند.

وی تأکید کرد تشکل‌های دینی و مذهبی، مراکز و مؤسسات قرآنی فعالی که با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنند، همگی عضو شبکه تبلیغ دین بوده و لازم است مسئولان فرهنگی و کارشناسان دینی از همفکری و موقعیت مناسب این‌گونه تشکل‌ها برای پیشبرد اهداف اسلام بهره ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان اسلام با شبکه‌سازی و جریان‌سازی‌های مختلف در پی ایجاد تزلزل در اعتقادات مسلمانان هستند و تشکیل اتاق فکر با حضور اقشار تأثیرگذار و فعال در حوزه تبلیغ دین برای کیفی سازی تبلیغ اسلام در فضای حقیقی و مجازی امری ضروری است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار