تجلیل از خبرنگاران فعال دانش آموزی پانا در ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - مراسم تجلیل از خبرنگاران تلاشگر دانش آموزی پانا آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی ری یک درآموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خبرنگاران  فعال دانش آموزی پانا  در ناحیه یک شهرری

در این مراسم، رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سخنانی اظهار کرد: دنیای فناوری و ارتباطات که امروزه نیاز به آن بیش از پیش احساس می‌شود نقش گسترده‌ای در راستای اطلاع‌رسانی افکار عمومی ایفا می‌کند و بدون شک نیاز به خبرنگار در تمام صحنه‌های کشور همواره احساس می‌شود.

او در ادامه افزود :خبرنگاران نمونه باید علاوه بر درس در اخلاق هم نمونه باشند که در دانش‌آموزان پانا این امر مهم نیز مشاهده می‌شود .

قاسمی‌پور ضمن اظهار خرسندی از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال گفت: این آیین به منظور تقویت انگیزه دانش آموزان پانا، ایجاد اعتماد به نفس و ارزش‌گذاری خبر و خبرنویسی برگزار شده است و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا دانش آموزان بتوانند در محیطی امن کار خود که همان انعکاس خبر است انجام دهند.

در ادامه افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک ری افزود: خبر و نگاشتن ابزار کار خبرنگار است تا به محصولی پر از اندیشه و تامل منجر شود و تلاش خبرنگاران در راستای پیشرفت بشر در عرصه ارتباط است .

او عنوان کرد: امروزه اخبار و اطلاعات با همت خبرنگار می‌تواند به هدف نهایی که همانا آگاهی و مشارکت در تصمیم سازی است منجر شود.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار