معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

افتخار میزبانی مسابقات فرهنگی هنری سراسر کشور برای سومین سال پیاپی

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران دربازدید از"جشنواره فرهنگی هنری  فردا" درمجتمع شهید غیوری شهرری گفت: برای سومین سال پیاپی شهرستان های استان تهران افتخار میزبانی مسابقات فرهنگی- هنری دانش اموزان سراسر کشور را برعهده دارد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افتخار میزبانی مسابقات فرهنگی هنری سراسر کشور برای سومین سال پیاپی

سید مجتبی هاشمی دربازدید از"جشنواره فرهنگی هنری فردا" با اشاره به این که انچه جشنواره امسال را کاملا متفاوت می کند رویکرد استفاده‌ی صددر صدی از فضای مجازی است افزود :شیوع کرونا معادلات و توازن‌های بسیاری را در جامعه برهم زده اما با گذر زمان ظرفیت‌های مطلوبی از فضای مجازی را نیز شناسانده است .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اذعان به این امر که تمام تلاشمان بر این مبنا بود که از ظرفیت شبکه شاد استفاده کنیم افزود: شبکه شاد یک فضای امن در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌ها قرارداده است تا فعالیت‌های تربیتی خود را ارائه دهند.

هاشمی با اشاره به این که تحویل اثارفرهنگی وهنری نسبت به دوره حضوری، بیست و یک در صد رشد داشته است افزود: اثاری که امسال دروضعیت کرونا تحویل گرفته ایم نسبت به سال گذشته تقریبا یک پنجم افزایش یافته است.

او با اشاره به این که درفرایند داوری مقدماتی ایجادنموده ایم وداوران فعالیتهای سنگینی داشته اند افزود: فرایند ارتباط انلاین با دانش آموزانِ برگزیده در مرحله نهایی است که با حضور داوران کشوری انجام خواهدشد .

این مقام مسوول بااشاره به اینکه همکاران ما در حوزه ستادی جلسات متعددی را برای تمهید مقدمات ، برنامه ریزی کرده و برای به اجرا رساندن فرایند مسابقات انجام داده اند افزود: تلاش ما براین مبنا بودکه براساس تشخیص داوران با دانش اموزان منتخب مجددا ارتباط برقرار شود و یک بار دیگر شرایط تطبیق آثار با دانش اموزان مورد توجه قرار گیرد.

او با تأکید بر این امر که آموزش و پرورش می‌تواند از بستر فضای مجازی در شرایط کنونی استفاده نماید افزود: باید ازآموزشهای مجازی به بهترین و شایسته ترین روش استفاده شود تا دانش اموزان را به سمت استفاده مناسب در فضای مجازی سوق دهیم.

اودر پایان از مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی وزارت اموزش و پرورش ، مدیران مدارس، معاونین پرورشی و همکاران در مناطق و استان های کشور که همراهی بسیار مطلوبی در اجرای فرایندهای مختلف داشته اند تقدیر و تشکرنمود.

خبرنگار: معصومه تقی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار