حمایت از نوشت افزارهای ایرانی اسلامی

تهران (پانا) - در جلسه مشترکی که با حضور مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی و مدیر عامل مجمع نوشت افزار ایرانی برگزار شد بر حمایت از نوشت افزار های ایرانی- اسلامی تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از نوشت افزارهای ایرانی اسلامی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، نشست مشترکی با حضور علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با محمد یقینی، مدیر عامل مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی ( ایران نوشت) برگزار شد.

در این جلسه که با هدف حمایت از نوشت افزار ایرانی برگزار شده بود، باعنایت به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال جهش تولید و لزوم حمایت از نوشت افزار ایرانی مقرر شد تعامل، ارتباط و همکاری‌های مشترک در این خصوص به عمل آید.

برنامه‌ها و اقدامات مناسب و ارزشمندی از سوی مجمع مورد اشاره در حال اجرا و برنامه ریزی است که می‌توان به پویش مشتق احسان، با هدف کمک‌های مردمی و اهدای بسته‌های نوشت افزار به دانش‌آموزان نیازمند، برگزاری جشنواره سراسری ایران نوشت، با مشارکت بیش از 100 تولید کننده داخلی نوشت افزار در فضای مجازی، برگزاری جشنواره ترویجی- محتوایی نوشت افزار ایرانی، باهدف ذائقه سازی واقناع دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای استفاده از نوشت افزار ایرانی اشاره کرد.

لذا از همکاران عزیز در استان ها انتظار داریم پس از اطلاع رسانی‌، گفتمان سازی و تبلیغات لازم برای مشارکت دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای گرامی در این مانور فرهنگی مساعدت و همکاری لازم را با هدف حمایت از کالاها و نوشت افزار ایرانی در آستانه سال تحصیلی جدید به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار