تاکید بر تربیت دانش‌آموز چند ساحتی

رمضانی: مجلس دانش‌آموزی یک ظرفیت بسیار ارزشمندی است

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضای پرورشی مجلس دانش‌آموزی را یک ظرفیت ارزشمند دانست که می‌تواند گام مثبتی برای تربیت چندساحتی دانش‌‌آموز باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر تربیت دانش‌آموز چند ساحتی

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی در دومین روز از برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی و شوراهای دانش آموزی در سازمان دانش‌آموزی حضور یافت و از روند برگزاری این فرایند که برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود بازدید کرد.

رمضانی در این بازدید در جریان جزئیات فرایند برگزاری مجازی این دوره از انتخابات قرار گرفت و گفت که باید برای دانش‌آموزان فضا را فراهم کنیم تا بتوانیم دانش‌آموز چند ساحتی تربیت کنیم. ما در شورای دانش‌آموزی ۱۵ انجمن داریم که در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فعالیت دارند و اکثرا بچه‌های مجلس دانش‌آموزی هستند‌.

وی مجلس دانش‌آموزی را یک ظرفیت بسیار ارزشمندی دانست که پیشرفت آن در آینده نیز قابل مشاهده است.

به گزارش پانا، انتخابات دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی و شورای دانش‌آموزی استانی در استان‌هایی که به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده است برای اولین بار در روز گذشته سه شنبه و امروز چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه جاری به صورت مجازی در حال برگزاری است.

تمامی فرآیند برگزاری این انتخابات، اعم از ثبت‌نام، تبلیغات انتخاباتی، جلسات توجیهی دانش‌آموزان و عوامل اجرایی و ناظرین انتخابات، رای گیری و اعلام نتایج به صورت مجازی انجام شده و تمامی مراحل به صورت آنلاین هم برای دانش‌آموزان و هم برای عوامل اجرایی و نظارتی متناسب با سطوح دسترسی مورد نیاز، قابل رصد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار