خبرنگاران پانا ترسیم کننده هویت ملی دانش آموزان

بیرجند(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دیدار با مدیر مسئول، سردبیر و خبرنگاران جوان خبرگزاری پانا در بیرجند گفت خبرنگاران جوان پانا ترسیم کننده هویت ملی دانش آموزان و رونق افزای فرایند تعلیم و تربیت در استان هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا ترسیم کننده هویت ملی دانش آموزان

محمد علی واقعی صبح امروز در اجرای آیین «سلام خبرنگار» به دیدار خبرنگاران جوان خبرگزاری پانا در استان رفت و دقایقی را با آنها به گفتگو نشست.
او، در این مراسم با اشاره به لزوم تقویت حضور جوانان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری و اعتقادی، اظهار کرد: باید استعدادها و زمینه علاقه مندی های دانش آموزان به موقع شناسایی شود تا بتوان از نیروی آنها برای پیشرفت و توسعه استان استفاده کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، یکی از وظایف مهم سازمان دانش آموزی را شناسایی استعدادهای نهفته دانش آموزان دانست و عنوان کرد: سازمان دانش آموزی باید آموزش و تربیت خبرنگاران جوان در حوزه دانش آموزی در مدارس را سرلوحه کار قرار دهد.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، افزود: فرهنگ سازی و گفتمان سازی مقوله تربیت و جا اندازی اهمیت آموزش و پرورش در جامعه یکی از وظایف اصلی حوزه اطلاع رسانی دانش آموزی و اداری در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تسریع در تحقق اهداف و برنامه های آن در استان، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محور قرار دادن مدرسه به کانون تربیتی است تا در آن دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی تربیت شوند.
او نقش خبرنگاران خبرگزاری پانا در رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مهم ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران پانا سفیران و رسانه آموزش و پرورش در مدارس بوده که با تلاش خود خادمین تعلیم و تربیت در رسیدن به اهداف سند تحول یاری می کنند.
شایان ذکر است مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دومین روز از اجرای آیین «سلام خبرنگار» با خبرنگاران خبرگزاری های فارس، ایسنا، خاورستان، مهر و شبستان نیز به طور جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار