دومین جلسه کارگروه دفاع مقدس با حضور اعضاء برگزار شد

زنجان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد هفته گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت بی نظیر فرهنگی و تربیتی است که از طریق آن می توان به تبیین ارزش های متعالی ایثار و شهادت پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۱۲۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه کارگروه دفاع مقدس با حضور اعضاء برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در کارگروه برنامه ریزی دفاع مقدس گفت: با آغاز سال تحصیلی 1400-1399 برنامه های متعدد فرهنگی و تربیتی در تمام سطوح آموزشی و پرورشی از مدرسه تا ستاد پیش بینی شده است.

وی با اشاره به محور های اصلی برنامه ها، اظهار کرد: در این راستا آموزش و پرورش استان برنامه و فعالیت های خود را در قالب شش محور عرضه می دارد که این شش محور عبارتند از: 1-تبیین جغرافیای جنگ و دفاع مقدس 2- نقش استکبار جهانی در شرع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران 3-آثار و برکات دفاع مقدس 4-تکریم و ارزش نهادن به خانواده معظم شهداء 5-نقش رزمندگان و ایثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس و اجرای برنامه های مختلف جها شناسایی و ایجاد روحیه معنوی و ایثار گری رزمندگان و 6-فرهنگ دفاع مقدس و نقش آن در رشد فرهنگ جامعه

گنج خانلو در ادامه افزود: یکی از اصلی ترین برنامه های ما حضور با صلابت و شکوهمند دانش آموزان و فرهنگیان در برنامه ویژه کنگره شهدای استان خواهد بود.

این مقام مسئول بیان داشت: امیدواریم برنامه تکریم چهلمین سال دفاع مقدس با تعهد و توجه ویژه ای از سوی تمام ارکان آموزش و پرورش از جمله مدارس پیگیری شود.

در این جلسه میرزایی رئیس اداره شاهد و امور ایثار گران نیز به تبیین بخش هایی از برنامه پرداخت و افزود: رویکرد اصلی ما در برنامه ها توجه انتقال شایسته ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید است.

شایان ذکر است در پایان جلسه هر یک از حاضران، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه ها بیان داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار