فولادوند: تمامی عوامل آموزش و پرورش در برابر دانش‌آموزان مسئولند

تهران (پانا)-جلسه مشترک مجازی مدیران مناطق ۱۹ گانه شهر تهران و اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: تمامی عوامل آموزش و پرورش در برابر دانش‌آموزان مسئولند

عبدالرضافولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: مدیران مناطق توانمندی معلمان را برای آغاز فعالیت در شبکه شاد مورد ارزیابی قرار دهند و ساماندهی نیروی انسانی را چنان تنظیم نمایند تا انعطاف لازم را برای وضعیت های پیش بینی شده داشته باشند.

فولادوند در ادامه گفت: مدارس ۱۵ شهریورماه شروع به کار می کنند و تمامی عوامل آموزش و پرورش به ویژه مدیران مدارس در برابر دانش‌آموزان مسئولند و باید با همدلی، همفکری و ایثار و فداکاری سعی نمایند در شبکه شاد آینده تعلیم و تربیت را به خوبی دنبال کنند.

وی گفت: برای شروع سال تحصیلی1400-1399 ما تجربه ای از سال‌های قبل نداریم و قرار است سالی با تجربیات جدید را شروع کنیم که در آن علاوه بر مشکل کرونا، همچنان مشکل نیروی انسانی نیز وجود دارد. باید سعی شود نیروهای توانمند و مجرب در فرایند تحصیل در سال جدید به کار گرفته شود.

فولادوند در ادامه گفت: تامین کتب درسی باید به نحوه احسن پیگیری شود و فرآیند ثبت نام دانش آموزان به صورت روزانه بررسی شده و در موارد لازم روند پیشرفت آن بهبود یابد.

وی افزود: فرآیند انتخاب انتصاب مدیران مدارس با دقت کامل دنبال شود و در مورد موعد مقرر به اتمام رسد تا مدیران مدارس منتخب در زمان مناسب کار خود را شروع کنند.

وی در ادامه گفت: از آموزش مدیران جدید الانتصاب نباید غافل شویم و در رابطه با فعالیت پایگاه های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان تلاش های جهت سرعت بخشیدن به روند کار انجام شود.

مدیرکل شهر تهران در پایان ضمن قدردانی از عزم جمعی مناطق بر آمادگی مدارس جهت رعایت نکات بهداشتی لازم در سال تحصیلی آینده تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار