برگزاری سوگواره احلی من العسل دربستر شبکه شاد

بیرجند(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت سوگواره احلی من العسل متناسب با شرایط کرونایی و بهره‌مندی از بستر شبکه شاد به عنوان بهترین نمونه و الگو امسال در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سوگواره احلی من العسل دربستر شبکه شاد

فرشید جعفری صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: هدف از برگزاری سوگواره احلی من العسل الگو قرار دادن شخصیت حضرت قاسم بن الحسن(ع) برای نسل نوجوان است و از این طریق می توان فرهنگ عاشورایی را در نسل نو نهادینه کرد.

او، با بیان این که همه ارکان‌های نظام تعلیم و تربیت در این زمینه وظایف خود را به نحو شایسته انجام داده‌است، ادامه داد: در سال‌های اخیر مراسم سوگواره احلی من العسل در روز بزرگداشت نوجوان کربلا ، به نام حضرت قاسم ابن الحسن برگزار می‌شد، اما امسال به توجه به شرایط کرونایی و ضرورت اجتناب از اجتماعات، شیوه برگزاری آن کمی متفاوت از سال های قبل خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به نقش این سوگواره در نهادینه شدن فرهنگ عاشورایی در گفتمان جهانی و بازتاب آن در مجامع بین‌المللی، تصریح کرد: برگزاری سوگواره احلی من العسل، فارغ از چارچوب ‌های سازمانی، کاری هدفمند و اثرگذار است که با یک‌شور آغاز شده و با شعور پایان می‌یابد.

جعفری با تأکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم معنوی افزود: استفاده از بستر شاد به‌عنوان یکی از بهترین نمونه‌های استفاده از فضای مجازی در این جشنواره در دستور کار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار