بررسی برگزاری هشتمین سوگواره احلی من العسل با حضور معاون پرورشی شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - جلسه ستاد برنامه ریزی سوگواره سراسری احلی من العسل صبح امروز ۲۸ مردادماه با حضور سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران و اعضای ستاد در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی برگزاری هشتمین سوگواره احلی من العسل با حضور معاون پرورشی شهرستان‌های تهران

رضا بهشتی باویل معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز در ابتدای این جلسه گفت در این جلسه برای برگزاری هشتمین سوگواره احلی من العسل برنامه ریزی می‌کنیم با توجه به اینکه دبیرخانه امسال این سوگواره در شهرستان‌های استان تهران تشکیل شده امیدواریم بتوانیم این سوگواره را به نحو مطلوب برگزار کنیم.

سپس مجتبی هاشمی هشتمین سوگواره احلی من العسل را یکی از برنامه‌های رسمی آموزش و پرورش دانست و گفت که امیدواریم امسال با توجه به شرایط حاکم بر کشور و مشارکت دستگاه‌های مختلف این سوگواره بزرگ را برگزار کنیم.

وی با تاکید براینکه نباید فعالیتی در حوزه پرورشی تعطیل شود افزود تجربه‌های گذشته ما نشان می‌دهد که حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی بیشتر شده البته این حضور به خواست و گرایش آنان بوده است.

هاشمی عنوان کرد این موضوع مسئولیت ما را در بحث فضای مجازی بیشتر می‌کند لذا با توجه به این حضور باید بر روی مباحث آسیب‌های اجتماعی با جدیت کار کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان‌های تهران افزود: اهداف برگزاری این کار همان اهداف قبلی است اما روش‌‌های ما باید متفاوت باشد تا بتوانیم هشتمین دوره سوگواره در شرایط جدید کرونایی را برگزار کنیم.

وی اضافه کرد تلاش داریم از مشارکت جمعی دستگاه‌های مختلف استفاده کنیم تا بتوانیم با رعایت مسایل این روزها سوگواره را به نحو مطلوب برگزار کنیم.

در این جلسه هریک از اعضای ستاد به بیان نکاتی پرداختند. سوگواره احلی من العسل با همکاری دبیرخانه این سوگواره در شهرستان‌های استان تهران، به نام قاسم بن‌الحسن، شهید کربلا که الگویی برای نوجوانان ما هستند نام‌گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار