با حضور معاونین، کارشناسان اداری و دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآنی برگزار شد؛

برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان منتخب سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه یک مشهد

مشهد (پانا)- آیین تجلیل از دانش آموزان افتخار آفرین آموزش و پرورش ناحیه یک در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان منتخب سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه یک مشهد

محمدرضا باقری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک، در مراسم تقدیر از برگزیدگان قرآنی با بیان اینکه ناحیه یک مانند نورافکنی در استان می درخشد، گفت: هر دانش آموزی که در این وادی راه می یابد حقیقتا یک منجی برای خود، خانواده، اطرافیان و حتی دانش آموزان دیگر می شود. دانش آموزانی که شروع به حفظ کردن جزء سی قرآن می کنند و وارد خط و خطوط قرآن می شوند در واقع اولین گام موفقیت خود را امضا کرده اند.

وی ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای دانش آموزان برگزیده این دوره از مسابقات اظهار کرد: قرآن و احکام، انسان را بیمه می کنند؛ از این رو نمی توان یک نفر را پیدا کرد که به اهل بیت و قرآن توسل و تمسک جوید و در زندگی اش به مشکل برخورد کند، بی شک قرآن و سیره و سلوک اهل بیت انسان را مانند یک نردبان بالا می کشند.

در ادامه، محمود اکبری کارشناس مسئول اقامه نماز آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد، در گفت و گو با پانا از راهیابی 17 دانش آموز به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد و افزود: اداره آموزش و آموزش و پروش ناحیه یک در سی و هشتمین دوره این مسابقات با کسب 51 رتبه ممتاز و 22 رتبه عالی در مرحله استانی و راهیابی 17 دانش آموز به مرحله مقدماتی کشوری، مقام نخست استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.

وی عنوان کرد: دانش آموزان ما، در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در رشته های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل ، مداحی، تفسیر ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه و انشای نماز موفق به افتخار آفرینی در سطح استان شدند.

در پایان این مراسم نیز هدایایی به رسم یاد بود تقدیم دانش آموزان برگزیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار