برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان کشور

مشهد(پانا)- مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان برگزار و از شبکه قرآن صدا و سیما و شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد) پخش شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان کشور

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این برنامه گفت: خوشحالیم که اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در بخش پژوهشی رادر جوار حرم آقا علی ابن موسی الرضا امسال با شرایط خاص برگزار میکنیم. طبیعتا برگزاری مسابقات به صورت حضوری لطف خودش را دارد، اما در شرایط کرونایی ناچار شدیم مسابقات را به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: خداوند را شاکریم که با استفاده از بستر شبکه شاد توانستیم به اذعان داوران و مسئولین برگزار کننده، مسابقات را با کیفیت بسیار بالایی برگزار کنیم امیدواریم توانسته باشیم زمینه رضایت شرکت کنندگان و متسابقین عزیز را فراهم کنیم.

مالک اشرفی گفت: ما در این دوره از مسابقات بیش از ۱۱۰۰ نفر دانش آموز عزیز را در مرحله مقدماتی مورد سنجش قرار دادیم و داوران عزیز
کشوری و بین المللی آثار متسابقین را مورد بررسی قرار دادند و در مرحله نهایی ۳۳۰ دانش آموز با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: گرچه مسابقات حضوری نبود اما کیفیت آن از برنامه حضوری هم کمتر نبود، امیدواریم بستری که برای برگزاری مسابقات فراهم شده است در سال های آینده با کیفیت بهتری بتوانند خدمات را به دانش‌آموزان ارائه کند. قبل از برگزاری مسابقات دو مانور آموزشی را با حضور کلیه دانش آموزان شرکت کننده برگزار کردیم، این مانورها به برگزاری مسابقات در مرحله نهایی کمک بسیار خوبی کرد. طبق روال هر ساله ۱۰ کمیته اجرایی مشغول تدبیر برگزاری بودند، که در اینجا لازم می دانم از همه کسانی که کمک کردند این مسابقات به نحو احسن برگزار شود، صمیمانه تشکر کنم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، ادامه داد: در کنار برگزاری مسابقات فعالیت های خاص فوق برنامه را هم برای دانش آموزان عزیز داشتیم و هدایایی را هم برای دانش آموزانی که در فعالیت های فوق برنامه شرکت کردند در نظر گرفتیم. بسته های متبرکی هم از جوار حرم آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام برای کلیه متسابقین عزیز از طریق پست به منازلشان ارسال شد که امیدواریم مورد پسند و رضایت عزیزان باشد.

مالک اشرفی اظهار کرد: همه ما می دانیم که برگزاری این مسابقات هدف نیست و اصل کار فرآیندی هست که از مدرسه شروع شده است و ادامه پیدا کرده و ما امروز نتیجه آن چه در مدرسه شروع شده است را در قالب نتیجه و اختتامیه مسابقات شاهد هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار