معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

ثبت نام بیش از 241 هزار دانش آموز استان برای سال تحصیلی جدید

سنندج(پانا)-معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت براساس آخرین آمار تعداد 241 هزار و 746 دانش آموز دوره های تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی استان به صورت سیستمی در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از 241 هزار دانش آموز استان برای سال تحصیلی جدید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، طالب محمدی با اعلام این خبر گفت: براساس آخرین گزارش دریافتی از سامانه سناد، تا پایان روز دوشنبه ششم مردادماه 99، نزدیک به 80 درصد از دانش آموزان استان در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

محمدی ادامه داد: براساس این گزارش در دوره ابتدایی 153 هزار و 288 دانش آموز واجد شرایط، در دوره اول متوسطه 58 هزار و 813 نفر و در دوره متوسطه دوم 28 هزار و 596 نفر ثبت نام کرده اند.

وی افزود: همچنین تعداد 827 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه و 222 نفر از نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام شده اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 1399-1400 از خردادماه آغاز شده و دانش آموزان باید برابر مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند؛ گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از 300 هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام کنند.

وی گفت: ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه دوم ( نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) با توجه به انجام فرایند هدایت تحصیلی دیرتر آغاز شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به آغاز سال تحصیلی از 15 شهریورماه 99، تسریع در ثبت نام دانش آموزان مورد تاکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار