فیلمساز گیلانی داور جشنواره فریسکوی ارمنستان شد

انزلی (پانا) - آرمین ابراهیمی، فیلمساز و مدرس انجمن سینمای جوانان بندرانزلی، داور بخش انیمیشن جشنواره‌ فیلم فریسکوی ارمنستان شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فیلمساز گیلانی  داور جشنواره فریسکوی ارمنستان شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی؛ در این جشنواره از ۲۳ تا ۳۰ آگوست (۲ تا ۹ شهریور) در شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان برخی از مهم‌ترین آثار سینمای مستقل نمایش داده و به داوری گذاشته خواهد شد.

نمایش فیلم‌ها، جلسات نقد و بررسی آثار و کارگاه‌های تخصصی متنوع در زمینه فیلمسازی و عکاسی و جامعه‌شناسی بخشی از برنامه‌های این جشنواره است.

آرمین ابراهیمی، متولد ۱۳۶۷ است. وی از سال ۱۳۸۵ کار در زمینه‌ی نقدِ سینمایی را در روزنامه‌های اعتماد، شرق، تهران امروز و روزگار فعالیت داشت. وی کار در زمینه‌ی نقد سینمایی در ماهنامه‌ی سینمایی فیلم از سالِ ۱۳۸۸ تا امروز و فعالیت در انجمن سینمای جوانان ایران- دفترِ بندرانزلی، به عنوان منتقد، و مسئولیت کانون فیلم دفتر انزلی و نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های سینمای جهان و ایران، و کار با هنرجویان در زمینه‌ی مفاهیم نقد را به عهده دارد.

ابراهیمی ساخت فیلمِ کوتاهِ «تعقیب» و پذیرفته‌شدن این فیلم در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا، بنگلادش، ساختِ فیلم مستندِ «پرستیسیمو»، ساخت فیلم کوتاه داستانی «آخرِ پاییز»، در ورکشاپ فستیوال فیلم داکا بنگلادش، به زبان انگلیسی و برگزیده شدن به عنوان بهترین فیلم کارگاه ۲۰۱۷ را در کارنامه دارد.

تحصیل در زمینه‌ی گرافیک، کار در زمینه‌ی طراحی جلد کتاب، طراحی پوستر و غیره و تدریس گیتار و موسیقی کودک از دیگر فعالیتهای این هنرمند است.

آرمین ابراهیمی سال ۲۰۱۸ جایزه بخش صلح این جشنواره را دریافت کرد و فیلم "صحرا" آخرین ساخته این فیلمساز سال گذشته در این جشنواره نمایش داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار