پروژه مهر با رویکرد مصرف بهینه حامل های انرژی در مدارس منطقه 17

تهران(پانا)- کارگروه الگوی مصرف بهینه با حضور مهدی نیکبخت، مدیرآموزش و پرورش منطقه17،عباسعلی خانمحمدی، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و سایر اعضا تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر با رویکرد مصرف بهینه حامل های انرژی در مدارس منطقه 17

مهدی نیکبخت در این جلسه گفت: با عنایت به اینکه حفظ و نگهداری منابع انرژی هر جامعه از ضروریات آن است، بنابراین لازم است جهت ایجاد فرهنگ مصرف بهینه ،صرفه جویی، اقدامات علمی و عملی موثر در این زمینه انجام شود.

نیکبخت در ادامه افزود: از جمله اقدامات تاثیر گذار در زمینه فرهنگ سازی و یادگیری راه های مصرف بهینه منابع، همچون آب، برق و گاز، صرفه جویی در مدارس است. مدیران مدارس جهت حفظ ذخایر منابع انرژی کشور باید به دانش آموزان خود آموزش های لازم را ارائه داده تا فرهنگ بهینه سازی منابع ارزشمند انرژی در مدارس و خانواده‌ها نهادینه شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ در ادامه افزود: لازم است مدیران مدارس اهتمام جدی در امر صرفه جویی منابع انرژی داشته باشند و اقدامات لازم جهت جلوگیری از هدر رفت حامل های انرژی در محیط مدارس را سرلوحه برنامه کاری خود قرار دهند.

نیکبخت در پایان گفت: از مدیران و سرایداران مدارسی که درسال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مصرف حامل های انرژی مدرسه خود را نسبت به سال گذشته، کاهش دهند تجلیل ویژه به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار