رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

هرمزگان آماده برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی بصورت الکترونیکی

هرمزگان(پانا )- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان اعلام کرد هرمزگان آماده برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی بصورت ا لکترونیکی است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هرمزگان آماده برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی بصورت الکترونیکی

اسماعیل خرامیده صبح امروز در گفتگو با پانا گفت: از آن جایی که هنوز بیش از یک هفته تا برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی باقی مانده، دانش آموزان و داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس دانش آموزی در سراسر استان با شور و اشتیاق فراوان و با آمادگی کامل منتطر برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی هستند.

وی در ادامه افزود: با ایجاد گروه در بستر شبکه شاد رسما فرآیند برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی آغاز و داوطلبان از طریق این بستر ایجاد شده دستورالعمل ها و توصیه های لازم دریافت و تبادل اطلاعات لازم به عمل آمد و با ایجاد این بستر در شبکه شاد کمک بزرگی به افزایش آگاهی و اطلاعات دانش آموزان و داوطلبان شد.

خرامیده خاطر نشان کرد: پس از دریافت آدرس سامانه انتخابات از سوی سازمان دانش آموزی کشور بلافاصله دانش آموزان با استفاده از کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه شده و به دنبال آن در حال بارگزاری فیلم، عکس و رزومه تبلیغاتی خود در سامانه انتخابات هستند.

وی در ادامه گفت: جا دارد از همراهی خانم پناهی روا مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی و همکاران بزرگوار وی که شبانه روز تلاش چشمگیری جهت اتفاق افتادن این امر مهم صورت دادند تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد: با برگزاری شفاف و بدون نقص انتخابات دهمین مجلس دانش آموزی بخش کوچکی از زحمات این بزرگواران جبران شود.

خرامیده در پایان با تاکید بر این نکته که هر اندازه در جهت آگاهی دانش آموزان تلاش کنیم و آنان را با حقوق شهروندی، مسئولیت پذیری و مطالبه گیری قانونی آگاه کنیم، قطعا بسیاری از مشکلات دانش آموزان رفع می شود و این آمادگی در دانش آموزان به وجود خواهد آمد که اگر امروز حضوری فعال در انتخابات مجلس دانش آموزی داشتند در فردایی نه چندان دور شاهد حضور عاقلانه و مدبرانه این عزیزان و نخبگان کشور در عرصه های انتخابات بزرگ کشور خواهیم بود.

لازم به ذکر است دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی هرمزگان از ساعت 8صبح 15 مرداد ماه بصورت الکترونیکی و با حضور پرشور و شعف دانش آموزان و داوطلبان از سراسر استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار