نمایندگان قشم آماده ی حضور در انتخابات شواری دانش آموزی استان هستند

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی قشم اعلام کرد: روسای مجمع شورای دانش آموزی قشم نامزد انتخابات شورای دانش آموزی استان هرمزگان شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۳۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان قشم آماده ی حضور در انتخابات شواری دانش آموزی استان هستند

حسین عباسیان در این باره گفت: دو دانش آموز دختر و پسر این شهرستان بعد از مشخص شدن زمان انتخابات استانی، آمادگی خود را جهت حضور در هیات رئیسه استانی اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: طبق مصوبه استانی سهمیه مناطق جهت شرکت در انتخابات استانی یک دختر و یک پسر می باشد که روسای مجمع دانش آموزی این منطقه، خانم پریا ایزدیاری از دبیرستان نمونه دولتی محدثه و آقای عبدالباسط طاهری از هنرستان خوارزمی به استان معرفی شدند که این دو دانش آموز فعال جهت عضویت در هیات رئیسه استان نیز اعلام آمادگی نمودند و در نهایت پس از بررسی مدارک، نامزدی آنان پذیرفته شد.

عباسیان همچنین تاکید کرد: امسال فرایند انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی دانش آموزان به صورت غیر حضوری و تمام الکترونیکی در روز پانزدهم مردادماه برگزار می شود. لذا دانش آموزان در گروه استانی کانال شاد عضو گردیده و نسبت به جریان برگزاری انتخابات توجیه شدند و پس از آن اقدام به تهیه کلیپ و تیزرهای تبلیغاتی نمودند که الحمدلله هر دو دانش آموز تبلیغات خوبی در این زمینه انجام داده اند و از آمادگی کامل برای حضور در انتخابات برخوردارند.

رئیس سازمان دانش آموزی قشم در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این دو نماینده اظهار داشت: آن چه که برای ما حائز اهمیت می باشد تشکیل یک هیات رئیسه قوی، دلسوز و دغدغه مند برای استان و سپس معرفی بهترین های آن برای حضور در مجلس شورای دانش آموزی کشور است که بتوانند از حقوق دانش آموزان استان هرمزگان دفاع نمایند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار