بیش از دو هزار پانصد مورد خدمت رسانی توسط اورژانس 115 نیشابور

نیشابور (پانا) - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت¬های پزشکی نیشابور از انجام دو هزار 555 مورد خدمت رسانی توسط اورژانس 115 نیشابور در تیر ماه 1399 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از دو هزار پانصد مورد خدمت رسانی توسط اورژانس 115 نیشابور

به گزارش روابط عمومی آتشنشانی نیشابور، مصطفی افشارنیک گفت: تعداد تماس های این مرکز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در مجموع تصادفات با 769 مورد، کاهش سطح هوشیاری 186 مورد، قلبی 160 مورد، سقوط با 115 مورد و تنفسی با 97 مورد بیشترین تعداد ماموریت¬های مرکز مدیریت حوادث و فوریت¬های پزشکی نیشابور در این ماه بوده است.
افشارنیک ادامه داد: تعداد هزار و 494 بیمار و مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند که 997مورد به مرکزآموزشی پژوهشی و درمانی 22 بهمن، 422 مورد به مرکزآموزشی پژوهشی و درمانی حکیم و 75 مورد به سایر مراکز درمانی منتقل شده¬اند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از یک مورد اعزام اتوبوس آمبولانس و انتقال ده مصدوم به بیمارستان و شش اعزام بالگرد اورژانس 115 و انتقال 12 مصدوم و بیمار در تیر ماه خبر داد.
رئیس اورژانس پیش بیمارسانی نیشابور یاد آور شد که در تماس با اورژانس 115 با حفظ خونسردی به سوالات کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس پاسخ داده و به راهنمایی های آنها توجه کنید زیرا در اکثر مواقع با انجام اقدامات ساده درمانی می توانید جان بیمار و مصدوم خود را نجات دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار