مرکز مشاوره حقوقی کارگران و کارفرمایان در زنجان راه اندازی می شود

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: نخستین مرکز مشاوره حقوقی به کارگران و کارفرمایان در شهرستان زنجان به عنوان پایلوت راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۰۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مرکز مشاوره حقوقی کارگران و کارفرمایان در زنجان راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در جلسه بررسی راهکارهای اجرائی کردن تفاهمنامه ارائه خدمات مشاوره ای و وکالتی به جامعه کارگری و کارفرمائی از سوی وکلای مرکز وکلای قوه قضاییه دراستان، افزود: انعقاد چنین تفاهنامه ای منجر به بالا بردن فرهنگ صلح و سازش و کمک به کاهش ورودی پرونده های قضایی، خواهد شد.

یوسفی به ابعاد تفاهمنامه و لزوم برنامه ریزی برای اجرایی نمودن مفاد آن برای حصول نتایج مورد انتظار تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است محل مناسبی برای استقرار وکلای مرکز وکلای دادگستری استان در راستای ارائه خدمات مشاوره ای، جانمایی و تعیین شود.

وی گفت: مرکز مشاوره حقوقی به کارگران و کارفرمایان ابتدای امر به عنوان پایلوت در شهرستان زنجان راه اندازی می شود و در ادامه ایجاد چنین مراکزی در سایر شهرستان های استان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت این تفاهمنامه در آموزش کارگران، کارفرمایان و تعاونگران اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش ها بخش قابل توجهی از مسائل را حل خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار