مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان عنوان کرد:

ثبت نهایی ۷هزار و۲۵۸پرونده در سامانه کارا

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون۷هزارو ۲۵۸ پرونده در سامانه کارا ثبت نهایی شده‌اند که از مجموع پرونده‌های ثبت شده در این سامانه ۷هزار و ۲۲۸ فقره با بیش از ۱۳۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان برای پرداخت در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نهایی ۷هزار و۲۵۸پرونده در سامانه کارا

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان، محمد رضا یوسفی در تکمیل این خبر افزود: تاکنون ۷هزار و ۲۵۸پرونده در سامانه کارا ثبت نهایی شده‌اند که میزان تسهیلات درخواستی در این زمینه نیز حدود ۱۴۰ میلیارد تومان بوده که از مجموع پرونده‌های ثبت شده در این سامانه 7هزار و ۲۲۸ فقره با بیش از ۱۳۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان برای پرداخت در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه حدود ۱هزار و ۳۴۴ پرونده با مبلغ قریب به ۲۰ میلیارد تومان از مجموع پرونده های در اختیار بانک ، پرداخت گردیده است ، اظهار کرد: عملکرد شبکه بانکی این استان بر اساس میزان نسبت پرداخت به میزان تسهیلات معرفی شده تاکنون ۱۴ درصد است.

وی با تاکید بر اینکه اگر کارگران مکرر از ماسک استفاده نکنند و به تذکرات داده شده بی‌توجه باشند، موضوع در کمیسیون امنیت کارگری مطرح خواهد شد و در صورت تداوم، موارد از طریق مراجع قضایی معرفی می‌شود، افزود: قابل ذکر است در ورودی اغلب واحدهای تولیدی و صنعتی استان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تب‌سنجی انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع معادل ۲۸ درصد از منابع کشور؛ تعداد ۶۸۵ هزار و ۷۴۰ فرصت شغلی حمایت شده را در برمی‌گیرد که با تمهیدات استانی و همکاری سیستم بانکی، تلاش می‌شود با تشکیل ستاد کمک به نهایی شدن ثبت‌نام در ۱۲ دستگاه اجرایی به صورت جهشی افزایش رقم پرداختی‌ها محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون تنها ۳۰ درصد از میزان اعتبارات تخصیص یافته کرونایی ۴۸۸ میلیارد تومانی به استان فقط ۱۴۰ میلیارد تومان آن شامل ۷هزار و ۲۶۰ پرونده می‌شود، خاطرنشان کرد: این آمار قابل قبول نبوده و امید است با همکاری‌های بین‌بخشی تا پایان ماه جاری، وضعیت کنونی بیش از گذشته ارتقا پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار