ارائه خدمات حقوقی و معاضدت قضایی توسط مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه در استان به فرهنگیان

زنجان (پانا) - جلسه بررسی نحوه ارائه خدمات حقوقی و معاضدت قضایی مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه در استان زنجان به فرهنگیان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات حقوقی و معاضدت قضایی توسط مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه در استان به فرهنگیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، در راستای همکاری وزارت آموزش و پرورش و مرکز وکلاء و کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه ، جلسه کارگروه موضوع این تفاهم نامه در استان زنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان رئیس مرکز وکلاء و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه استان زنجان و سایر اعضاء در سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تشکیل شد.

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهمیت موضوع این تفاهم نامه اظهارداشت : آگاهی بخش و آموزش مسائل حقوقی به دانش آموزان ، اولیاء و فرهنگیان ضروری است .

در این جلسه شجاع الدین بهرامی، رئیس اداره حقوقی آموزش و پرورش استان با بیان ضرورت اجرای موضوع این تفاهم در جهت ارائه خدمت به جامعه فرهنگیان، مفاد تفاهم نامه را تشریح و تبین نمود .

در ادامه این جلسه روسای مرکز وکلاء و کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه نیز به اهمیت جایگاه وکالت و کارشناسان این حوزه و همچنین به تاریخچه تشکیل مرکز اشاره و بر اجرای تفاهم نامه را تاکید کردند و آمادگی خود را جهت ارائه خدمات حقوقی و معاضدت قضایی به فرهنگیان اعلام نمودند.

در این جلسه مقرر شد وکلاء و کارشناسان رسمی مرکز قوه قضائیه در استان نسبت به ارائه مشاوره حقوقی به صورت رایگان اقدام نمایند و وکالت و کارشناسی در دعاوی مربوط به همکاران فرهنگی نیز با تخفیف مصوبه انجام گیرد.

شایان ذکر است در راستای این توافقات حاصله ، مقرر شد پس از ارائه لیست وکلا از سوی مرکز ، همکاران با دریافت معرفی نامه از ادارات محل خدمت خود ، به دفاتر وکلای تعیین شده جهت ارائه خدمات رایگان مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار