مرکز وکلا اعلام کرد:

ثبت‌نام رایگان داوطلبان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در آزمون‌های پیش رو

تهران (پانا) - مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه اعلام کرد که داوطلبان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی می‌توانند در آزمون‌های وکالت و کارشناسان رسمی این مرکز به رایگان ثبت‌نام کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۲۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام رایگان داوطلبان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در آزمون‌های پیش رو

مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه اعلام کرد:

«متقاضیان اخذ پروانه وکالت یا کارشناسی رسمی سال ۱۴۰۰ که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یا سازمان بهزیستی کشور هستند، می­توانند با مراجعه به سایت ضمن ثبت اطلاعات خود از پرداخت هزینه آزمون معاف شوند. مهلت ثبت اطلاعات از دوم مرداد آغاز شده و تا ششم همین ماه ادامه دارد.

آزمون­‌های وکالت و کارشناسی رسمی با مشارکت بیش از صد هزار نفر برگزار می‌­شود. طبق روال مرسوم، داوطلبان برای حضور در این قبیل آزمون­‌ها بایستی هزینه‌­های آزمون را پرداخت کنند. مرکز وکلا به منظور دسترس‌­پذیرتر کردن وکالت و کارشناسی رسمی برای اقشار کم­تر برخوردار جامعه و همچنین به منظور رعایت عدالت در دسترسی افراد به شغل، این امتیاز را برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی درنظر داشته است که هیچ­گونه­ هزینه‌­ای از ابتدا تا انتهای فرآیند آزمون پرداخت نکنند.

آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۹ شهریورماه برگزار خواهد شد و مجری آن سازمان سنجش و آموزش کشور است.

گفتنی است سال گذشته نیز مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای شرکت در آزمون­‌های مرکز وکلا و همچنین مصاحبه‌­های صورت گرفته پس از موفقیت در مرحله اول آزمون، وجهی پرداخت نکردند».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار