معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مانور آزمایشی آزمون کتبی رشته حفظ در بهبود فرآیند مسابقات موثر است

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مانور آزمایشی آزمون کتبی رشته حفظ سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مانور آزمایشی آزمون کتبی رشته حفظ در بهبود فرآیند مسابقات موثر است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان های آموزش و پرورش تهران نیز در نشست خبری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز که بصورت مجازی برگزار شد، گفت: سعی شده پیوستگی مسابقات به صورت مجازی نیز حفظ شود، از این رو پیش از برگزاری مسابقه اقداماتی از جمله برگزاری جلسات توجیهی، راه اندازی سایت ثبت اطلاعات شرکت کنندگان در فضای مجازی و تحویل آثار شرکت کنندگان به منظور نظارت دقیق‌تر داوران برای داوری اولیه در بستر شبکه شاد اتفاق افتاد.

وی افزود: امروز آزمون کتبی حفظ قرآن به صورت آزمایشی انجام می‌شود و نتایج این فرآیند برای بهبود فعالیت شرکت کنندگان در آزمون اصلی اثرگذار است.

هاشمی گفت: آزمون اصلی چهارم مرداد ماه برگزار می‌شود. برای حفظ پیوستگی مسابقات، زیرساخت‌هایی برای برگزاری در فضای مجازی آماده شده و تلاش بر این است در بستر فضای مجازی مسابقات برگزار شود.

این مقام مسول اظهار داشت: همچنین تلاش می‌شود هم زمان با برگزاری این مسابقه، نسبت به ارتقای سواد رسانه‌ای شرکت کنندگان اقداماتی صورت گیرد. به همین منظور برنامه ویژه یک ماهه ضمن مسابقات برای سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان هم برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار