شیوع کرونا زمینه ساز جهش تولید محتوای علمی

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد شیوع کرونا فارغ از آسیب‌ها و تهدیداتی که برای نظام تعلیم و تربیت داشت، باعث افزایش خودباوری و جهش تولید محتوای علمی در بین فرهنگیان و دانش آموزان استان شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شیوع کرونا زمینه ساز جهش تولید محتوای علمی

محمد علی واقعی صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ابتدای ورود کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی را برای حفاظت دانش آموزان و فرهنگیان با وسواس پیگیری کرده و می کند.

او با بیان این که تمامی فعالیت‌های اردویی و فرهنگی ورزشی حضوری لغو است، تصریح کرد: در خصوص غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دختر و پسر استان 387 پایگاه به صورت مجازی فعالیت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که فرهنگیان استان در خط مقدم فرهنگ سازی در مبارزه با کووید 19 هستند، عنوان کرد: پویش دانش آموزی و فرهنگی مقابله با کرونا با ترویج و گسترش فرهنگ ایثار در قاموس رزمایش کمک های مومنانه در مدارس استان نهادینه شده است و بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان توسط دانش آموزان و فرهنگیان به خانواده های آسیب دیده از کرونا کمک شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی ضمن گرامی داشت یاد شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان این عرصه، ابراز کرد: انسجام بخشی، همسو سازی، کیفیت بخشی و مناسب سازی فعالیت های آموزشی و پرورشی یکی از مهم ترین رویکرد های آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید به شمار می رود.

واقعی؛ با اشاره به تشدید شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان در مرز هشدار، سلامت دانش‌آموزان را خط قرمز آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد: توجه به اهمیت و ارتقای سلامت دانش آموزان تضمین کننده ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت، جهش محتوای علمی و پایداری برنامه های توسعه ای آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار