مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۴ منصوب شد

تهران (پانا) - طی حکمی از سوی عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ سعید جهانشاهی به سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۴ منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران ،امروز چهارشنبه مورخ ۹۹/۵/۱ طی حکمی از سوی فولادوند ، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران سعید جهانشاهی به سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه 14منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است : جناب آقای سعید جهانشاهی ،نظر به تعهد ،تقوا ،شایستگی و تجربه جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به سمت مدیر آموزش وپرورش منطقه 14شهر تهران پست سازمانی شماره 422-6-101 منصوب می شوید.
این جلسه با حضور اسدی ، مدیر اداره حراست اداره کل ، بهار لو ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ، سعید جهانشاهی به عنوان مدیر منطقه ،رنجبری سرپرست منطقه و جمعی از اعضای شورای معاونین در اتاق مدیر منطقه برگزار شد. در این جلسه بهارلو یادی از زحمات مدیر اسبق منطقه کرد و از زحمات رنجبری ، سرپرست آموزش و پرورش منطقه قدردانی کرد.
در ادامه رنجبری گزارش کوتاهی از اهم اقدامات انجام گرفته در این مدت ارائه کرد و در پایان توسط بهارلو طی حکمی از سوی عبدالرضا فولادوند ، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، سعید جهانشاهی به سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 معرفی و منصوب شد.

شایان ذکر است سوابق کاری سعید جهانشاهی پیش از مدیریت منطقه 14 به شرح زیراست:

رئیس اداره آموزش متوسطه دوره دوم آموزش وپرورش شهر تهران

معاون آموزش متوسطه منطقه

کارشناس مسئول سنجش وارزشیابی تحصیلی منطقه

مدیرداخلی درمانگاه فرهنگیان

رئیس اموراداری وارزشیابی کارکنان وکارشناس مسئول دوره تحصیلی ،همچنین وی دارای تالیفات ومقالاتی در حوزه آموزش وپرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار