رنجبری سرپرست آموزش و پرورش منطقه۱۴ شد

تهران (پانا) - مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 شهر تهران، با حضور بهار لو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رنجبری سرپرست آموزش و پرورش منطقه۱۴ شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه۱۴، درروز چهارشنبه مورخ 99/3/7 ماه مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه14 شهر تهران با حضور بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، اداره کل آموزش و پرورش، شهر تهران به همراه شهبازی، رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل و اعضای شورای معاونین منطقه در سالن شورا برگزار شد.

بهارلو ، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شایسته اجاقی، در حوزه مدیریت منطقه 14 شهر تهران افزود: خانم اجاقی، فردی دلسوز و با صداقت بودند، که با انجام کارهای ماندگار و شایسته و تیم خوب همکاران خود با آرامش خاصی در تمامی سالهای خدمت خویش، خالصانه برای همکاران و مدارس وقت گذاشته و با خلق و خوی مردم داری و تعامل بسیار عالی که داشت، رسالت خود را در این حوزه به نحو احسن به پایان رساندند.

در ادامه اجاقی، هم ضمن خیر مقدم به مدعوین از زحمات همکاران که با ایشان در این چند سال مدیریتی ایشان، همکاری خوبی داشتند تشکر کرد.

سپس بهارلو، طی حکمی، از سوی مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران احمد رنجبری را به عنوان، سرپرست، مدیرآموزش و پرورش منطقه 14 ، معرفی کرد. بهارلو در ادامه، موفقیت و سربلندی برای خانم اجاقی و سلامتی و توفیق بیشتر را برای احمد رنجبری در خدمتگزاری به این امر را از خداوند منان خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار