امام جمعه رشت: مردم احسان به یکدیگر را فراموش نکنند

مسئولین اگر نمی توانند ارزانی را در بازار اجرا کنند، حداقل نرخ ها را ثابت نگه دارند

رشت ( پانا ) - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه امسال حج برگزار نمی شود، بیان کرد: مردم احسان به همنوع را فراموش نکنند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه رشت: مردم  احسان به یکدیگر را فراموش نکنند

به گزارش ستاد اقامه نماز جمعه، آیت الله رسول فلاحتی درخطبه های این هفته آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه رشت، با انتقاد از گرانی، بیان کرد: از مسئولان می خواهیم اگر نمی توانند ارزانی را در بازار حاکم کنند، حداقل نرخ ها را ثابت نگه دارند تا اجناس گران تر نشوند.
وی با اشاره به واقعه تلخ کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ گفت : امروز شاکریم که به قوت و برکت انقلاب و نظام اسلامی عزت به ایران برگشته است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به حرکت ایذایی هواپیماهای آمریکایی نسبت به هواپیمای ماهان در روزهای اخیر، گفت: از وزارت دفاع می خواهیم در برابر هواپیماهای آمریکایی مقابله به مثل نمایند؛ باید دولت جمهوری اسلامی در برابر هر تعرضی؛ تعرض متقابل اعلام کند.
وی ضمن گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز برپایی اولین نمازجمعه به امامت آیت الله طالقانی، اظهار کرد: بهترین جایی که مردم در آن پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، نماز جمعه است.
رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه گیلان هم در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه رشت ضمن گرامیداشت سالروز برپایی نخستین نمازجمعه پس از انقلاب اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تبیین خط و مش نظام جمهوری اسلامی، دعوت مردم به نظارت بر عملکرد مسئولان نظام را، برخی از کارکردهای نماز جمعه عنوان کرد.
به این مناسبت، برخی از خادمان برپایی نمازجمعه گیلان تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار