از هفته آینده در اراضی عباس آباد صورت می‌گیرد

آغاز عملیات اجرایی راه‌اندازی جمعه‌بازار صنایع دستی

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از آغاز عملیات اجرایی برای راه اندازی جمعه بازار صنایع دستی در اراضی عباس آباد از هفته آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی راه‌اندازی جمعه‌بازار صنایع دستی

به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در مراسم امضای تفاهم نامه برگزاری جمعه بازار صنایع دستی در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد با اشاره به لزوم توجه به صنعت و هنر در سال جهش تولید گفت: اولین راسته بازار تخصصی صنایع دستی با ارائه تولیدات صنعتگران و دست آفریده های هنرمندان تهران در محلی به نام باغ ایرانی با مشارکت شرکت نوسازی اراضی عباس آباد جانمای خواهد شد. این ظرفیت برای ایجاد تبادلات فرهنگی و رونق صنعت و اقتصاد شهری استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمعه بازار صنایع دستی می تواند شروعی برای ایجاد راسته بازارهای تخصصی دیگر در شهر باشد، افزود: این اقدام برای تحقق جهش تولید و حمایت از تولید هنرمندان به خصوص تولید کنندگان فعال در جمعه بازار پروانه توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ، شرکت نوسازی اراضی عباس آباد و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به امضای تفاهم نامه برای برگزاری جمعه بازار صنایع دستی در اراضی عباس آباد اظهار کرد: اقدامات عملیاتی برای استقرار تولید کنندگان از هفته آینده آغاز خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند در روزهای آتی با ثبت نام در سامان بازار تقاضای خود را برای اجاره غرفه در باغ ایرانی و باغ هنر اعلام کنند.

مفاخریان با بیان اینکه ۱۵۰۰ غرفه در جمعه بازار باغ ایرانی در اختیار هنرمندان و تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت: فضایی بالغ بر ۴۶۰۰ متر مربع برای این راسته بازار اختصاص یافته که هزار و ۴۰۰ متر از آن مسقف است.

وی در پایان گفت: در راه اندازی این راسته بازار توجه ویژه‌ای به امکانات جانبی مانند روشنایی، ایمنی و امنیت و سرویس های خدماتی برای رفاه شهروندان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار