مراسم معارفه معاونت پرورشی منطقه ۱۷

تهران(پانا)- مراسم معارفه معاون پرورشی منطقه ۱۷، با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه، حضور اعضای شورای معاونین و همکاران حوزه پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم معارفه معاونت پرورشی منطقه ۱۷

مهدی نیکبحت گفت: تعلیم و تربیت فرآیندی است که با محوریت آموزش و پرورش و همکاری و همدلی و همراهی و نگاه جهادی و انقلابی شکوفا می‌شود و نتیجه مطلوب را به همراه خواهد داشت.

نیکبخت افزود؛ حوزه پرورشی یکی از ارکان مهم سند تحول بنیادی و نظام تعلیم و تربیت است و با نگاه تمام وقت به این حوزه می توان برای تربیت و تهذیب نفس فرزندان این سرزمین مقدس گامهای موثر و مهمی برداشت.

وی گفت: هر آنچه در سند تحول بنیادین به عنوان اهداف تعلیم و تربیت آمده است را می‌توان در حوزه معاونت پرورشی متجلی دانست. جامعه‌ای که آموزش و پرورش آن ترقی پیدا کند گامهای بلندی را در مسیر تعالی برخواهد داشت. به فعالیتهای پرورشی نباید با نگاه کارمندی نگریست برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت این حوزه نیاز به اندیشه متعالی در مسیر تربیت فرزندان با رویکرد حیات طیبه دارد.

نیکبخت، با شناختی که از طاهره پورمحمود، در این ایام حاصل شده و همچنین کارنامه عملی موفق ایشان در زمان تصدی سرپرستی و دوران خدمت در حوزه پرورشی، امیدواریم با انجام کارهای صالح، اثرگذاری در پیشگاه خداوند متعال سربلند و قدردان خون پاک شهیدان والا مقام وطن باشند.

در پایان مدیر آموزش و پرورش منطقه 17،با اشاره به خدمات ارزنده حسن بهشتی در طول دوران تصدی پست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، از زحمات ارزشمند وی قدردانی کرد.

در این مراسم طاهره پورمحمود، ضمن تشکر و قدردانی از عنایت و تبریک صمیمانه حضار در جلسه معارفه خود گفت: نهال تربیت توأم با حیات طیبه از تعلیمات الهی آغاز می‌شود و در خانواده ریشه دار شده و در آموزش و پرورش که اولین نهاد رسمی کشور است به صورت فعال و هدفمند دنبال می‌شود. هر آنچه نیرو و تلاش هدفمند در تربیت اسلامی روح و روان دانش آموزان در حوزه پرورشی صرف شود، سلامت نسل اثرگذار جوان و نیروی انسانی فعال جامعه را شاهد خواهیم بود.

وی افزود؛ جوانانی که چرخ اقتصاد و سیاست جامعه را به حرکت در می آورند، باید در مسیر تعالی گام بردارند و این مهم از جمله اهداف والای حوزه پرورشی است. در گام برداشتن این مسیر به سند تحول بنیادین و ساحت های ششگانه آن توجهی وافر مد نظر است. سلامت جسمی دانش آموزان به همراه سلامت روح و روان آنها جزء اهداف بلندمدت حوزه پرورشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار