ثبت نام 81 درصد دانش آموزان خراسان جنویی در سامانه سناد

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد عملیات ثبت نام 81 درصد دانش آموزان دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی استان در سامانه سناد انجام شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام 81 درصد دانش آموزان خراسان جنویی در سامانه سناد

محمد علی واقعی صبح امروز در نشست ستاد ثبت نام مدارس استان، تکریم اولیا را رسالت اصلی ستاد ثبت نام مدارس دانست و تصریح کرد: برای حفظ امنیت جسمی و روانی دانش آموزان به ویژه کودکان دوره ابتدایی بهترین مدرسه نزدیک ترین مدرسه به خانه است.
او، برکنترل دقیق اطلاعات دانش آموز در سامانه سناد و درج صحیح اطلاعات دانش آموزان تأکید کرد و افزود: سامانه سناد منبع تغذیه تمامی اطلاعات سیستمی بوده و باید مدیران نظارت بیشتری به این امر داشته باشند و نسبت به تشکیل شورای ثبت نام مدرسه و اطلاع رسانی های دقیق به اولیا از طرق مختلف اقدام کنند.
دبیرشورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به ثبت درخواست 76 درصد دانش آموزان استان در سامانه فروش کتب درسی عنوان کرد: بر طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده بود، دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی تا20 مرداد مجاز به ثبت درخواست برای کتب درسی هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که سامانه توزیع و فروش مواد آموزشی در راستای بهبود عملکرد و افزایش نظارت بر روند توزیع کتب درسی راه اندازی شده است، اظهارکرد: از جمله دیگر اهداف این امر،تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی است؛که مدیران مدارس، دانش آموزان و اولیای آن ها می توانند به دو روش فردی و گروهی نسبت به ثبت سفارش کتب خود اقدام کرده و هزینه آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار