سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس:

فرهنگ سازی درست مانع افزایش ساخت و ساز های غیر مجاز در سطح شهرستان می شود

شهرقدس (پانا)- ششمین نشست ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز به ریاست سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ سازی درست مانع افزایش ساخت و ساز های غیر  مجاز در سطح شهرستان می شود

ششمین نشست ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان قدس به ریاست سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرائی مرتبط در سالن جلسات فرماندار قدس برگزار شد.

علیرضا ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس با تاکید بر جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده شهرستان بیان کرد: ادارات شهرستان قدس باید رویکرد پیشگرانه برای مقابله ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده و خارج از محدوده شهرستان را اتخاذ کنند و باید در اولویت برنامه های ادارات مرتبط قرار گیرد.

او با تاکید بر این که فرهنگ سازی درست مانع افزایش این نوع ساخت و ساز ها می شود افزود: در صورت بررسی و مشاهده اقدامات غیر قانونی در سطح شهرستان اقدامات لازم از سوی مراجع ذی ربط صورت می گیرد و برای جلوگیری از این نوع مشکلات باید فرهنگ سازی درست در این زمینه را در سطح شهرستان گسترش دهیم که مانع افزایش آن می شود.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهرستان گفت: ساخت و سازهای بی رویه در مناطق حاشیه باعث نابسامانی و خسارت جبران ناپذیری به شهرستان می شود که باید توجه ویژه ای به این مناطق داشته باشیم.

به گفته این مقام مسئول، با توجه به بافت فرسوده شهرقدس باید از تمام پتانسیل های موجود در جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهرستان استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار