فرماندار شهرستان قدس:

رفع مشکلات ترافیکی و ریلی از الویت های مسئولین شهرستان قدس می باشد

شهر قدس(پانا)- مشکلات ترافیکی و ریلی شهرستان با پیگیری های فرماندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، دفتر فنی استانداری و مدیران راه آهن جمهوری اسلامی مرتفع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکلات ترافیکی  و ریلی از الویت های مسئولین شهرستان قدس می باشد

لیلا واثقی فرماندار قدس با تاکید بر اهمیت پیگیری، رفع مطالبات و مشکلات شهروندان توسط مسئولین شهرستانی گفت: پیگیری مطالبات مردم و رفع مشکلات ترافیکی و ریلی جز الویت های مسئولین شهرستان قدس می باشد.

او با اشاره به رفع مشکلات ایجاد شده بعد از مسدود سازی ورودی شهرستان قدس در زیر پل پیامبر اعظم افزود: موضوع بازگشایی مسیر ورودی زیر پل پیامبر اعظم در جلسه شورای تامین شهرستان مطرح و مقرر شد بعد از تصویب در جلسه شورای تامین استان و ابلاغ به راه آهن جمهوری اسلامی ، با استقرار سوزن بان این مسیر به بهره برداری مجدد برسد.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: در طی جلسات و بازدید های قبلی توسط نماینده مجلس شورای اسلامی، دفتر فنی استانداری و مسئولین راه آهن جمهوری اسلامی مقرر گردید، اداره کل راه آهن استان تهران بعد از اخذ مجوز های لازم نسبت به احداث زیر گذر هشت متری برای عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده اقدام نمایند.

به گفته مقام عالی دولت در شهرستان، پل تولیدگران که به بهره برداری رسیده است، مشکلات ترافیک ورودی شهرستان و مشکلات منطقه کاوسیه را به حداقل رسانده و همچنین با تجهیز کارگاه و اصلاح مهندسی در بزرگراه فتح توسط شهرداری منطقه 21، دسترسی شهروندان خیابان پیروزی شمالی به مرکز شهرقدس میسر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار