در راستای استقرار نظام مدیریت پاسخگویی به شکایات مردمی انجام شد؛

راه اندازی پنل گزارشات مردمی و نظارت همگانی بر فرآیند ثبت نام دانش آموزان

سنندج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد در راستای استقرار نظام مدیریت پاسخگویی به شکایات مردمی، پنل گزارشات مردمی و نظارت همگانی بر فرآیند ثبت نام دانش آموزان در سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی پنل گزارشات مردمی و نظارت همگانی بر فرآیند ثبت نام دانش آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی گفت: پنل گزارشات مردمی جهت دریافت هرگونه گزارش از کلیه افراد(بدون محدودیت) در خصوص نقض یا نقص موجود در اجرای قوانین و مقررات جاری، توسط اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع در سامانه پاسخگویی به شکایات به نشانی http://shekayat.medu.ir/ فعال شده است.

قربانی ادامه داد: همچنین بخش « نظارت همگانی بر فرایند ثبت نام» نیز با هدف دریافت اعتراضات و گزارش های مردمی، مخصوص موضوع ثبت نام دانش آموزان، در سامانه پاسخگویی به شکایات تعبیه شده است.

وی یادآور شد: در گزارش، برخلاف شکایت، نیازی به شناسایی فرد گزارش دهنده نیست و نحوه برخورد با گزارش به صورت یک طرفه بوده و ارائه پاسخ به فرد گزارش دهنده صورت نمی پذیرد و هدف و بهره وری آن عمدتا در تحلیل فرایندها، شناسایی نقاط آسیب پذیر و ارائه تصویر شفاف از وضعیت موجود است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر اطلاع رسانی دقیق پنل های اشاره شده تاکید کرد و گفت: مدیران مدارس باید نشانی پنل ها را در تابلوی اعلانات ثبت نام مدارس در معرض دید مراجعین نصب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار