مدیر دانش آموزی کردستان به پانا خبر داد:

تقدیر معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت از مدیرکل آموزش و پرورش کردستان

سنندج(پانا) معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اهتمام مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در عرصه سلامت و بهداشت تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت استان گفت: با توجه به استقرار دبیرخانه مدیریت بیماری کرونا در معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت، دکتر حمیدی در تقدیرنامه ای از زحمات رشید قربانی به واسطه اقدامات صورت گرفته تقدیر کرد.

وی افزود: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از تلاش های مدیرکل آموزش و پرورش استان در جذب و تخصیص اعتبارات حوزه سلامت مرتبط با کرونا تا سطح مدارس، اهتمام لازم در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس و در بازه زمانی بازگشایی یک ماهه و امتحانات پایه های نهم و دوازدهم، تعامل و همکاری دوسویه با بخش های برون سازمانی و اقدامات و طرح های ابتکاری تقدیر کرد.

خوش گوار ادامه داد: همچنین در این تقدیر نامه کوشش خالصانه مدیرکل آموزش و پرورش به عنوان رئیس کمیته آموزش و پرورش ستاد استانی مدیریت کرونا را در اجرای برنامه های پیشگیری و مدیریت کرونا قابل تقدیر دانست.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در پایان از تلاش و فعالیت مراقبین سلامت در فضای مجازی و شبکه شاد نیز تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار