فرماندار بهارستان:

اصناف بازوان توانمند دولت هستند

بهارستان(پانا)- فرماندار بهارستان بیان کرد صاحبان واحد‌های صنفی در رزمایش کمکهای مومنانه اقدامات بسیار موثری را انجام دادند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اصناف بازوان توانمند دولت هستند

نشست خانجانی فرماندار بهارستان و حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده مردم در مجلس با روسای اتحادیه های صنفی در محل اتاق اصناف برگزار شد.

فرماندار بهارستان در این نشست ضمن تشکر از اصناف و صاحبان واحد های صنفی، گفت: اصناف و بازاریان در تمام مراحل کمک حال دولت بوده اند و نقش بسزایی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و به ویژه مبارزه با کرونا ایفا کردند.

او افزود: صاحبان واحدهای صنفی در رزمایش کمکهای مومنانه نیز کمک ها و اقدامات بسیار موثری را انجام دادند.

خانجانی تصریح کرد: هیچ یک از ادارات حق دریافت کمک از اتاق اصناف را ندارند.

فرماندار بهارستان با اشاره به تشریح مشکلات اصناف گفت: روسای اتحادیه ها می توانند مشکلات رسته‌ی صنفی خود را در ستاد رفع موانع تولید که به صورت مستمر تشکیل و مصوبات آن پیگیری می شود مطرح و برطرف کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان گفت: در دیدار با مدیران کل استانی می توانیم مشکلات اصناف را طرح و در جهت رفع آن گام برداریم.

در ادامه روسای واحدهای صنفی هر یک به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار حل مشکلات شدند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش سهمیه رانندگان در قبال پرداخت هزینه بنزین.

حمایت های بیمه ای و مالیاتی در ایام کرونایی.

پرداخت تسهیلات با سود کم برای مشاغل آسیب دیده از کرونا.

در پایان رئیس اتاق اصناف ضمن تشکر از نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس و همچنین فرماندار بر حل مشکلات تاکید کرد و گفت: پس از شیوع ویروس کرونا اصناف و بازاریان با حمایت از تولید داخلی همکاری خوبی جهت پیشگری از شیوع این ویروس و همچنین اشتغالزایی داشته اند و امیدواریم مسئولین بهارستان با حمایت های خود در جهت رفع موانع و مشکلات اصناف گامی اساسی بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار