جانشین فرمانده سپاه بهارستان:

هفتاد برنامه در بهارستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب اجرا خواهد شد

بهارستان(پانا)- جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در نشست خبری گفت:جوامع اسلامی و غربی به این نتیجه رسیده اند که عفاف و حجاب باعث سلامت فردی ،استحکام بنیاد خانواده و سلامت جامعه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
هفتاد برنامه در بهارستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب اجرا خواهد شد

بوربور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب بسیار گسترده تر از جوامع اسلامی عمل کرده به طوری که اکنون کشورهای غربی که تمدن را در بی حجابی و بی عفتی خلاصه می کردند به این نتیجه دست پیدا کرده اند که برهنگی شروع یک بی تمدنی بر یک جامعه است.

سروان بوربور ادامه داد: نبود عفاف و حجاب در جامعه حتی جوامع غربی باعث زیان های جبران ناپذیری از جمله فروپاشی خانواده ها و افزایش آمار طلاق خواهد شد در واقع استحکام جامعه و خانواده را سست می کند.

این مقام نظامی گفت: عفاف و حجاب زن موضوعی است که دشمنان اسلام با تبلیغات کاذب فراوان در رسانه ها و فضای مجازی پاکی زن را با محدودیت اواشتباه گرفته اند.

جاشین فرمانده سپاه بهارستان با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب گفت: هفتاد برنامه در سراسر شهرستان بهارستان با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد که با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا عمده برنامه ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد که تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم بسیار با شکوه تر از سال های گذشته اجرا کنیم. افتتاح اتاق‌ مشاوره، مانور میدانی‌تبلیغی برای گوهر ناب حجاب، برگزاری همایش بصیرتی، مصاحبه با نخبگان علمی و فرهنگی بانوان با حجاب و ... از برنامه‌های مورد نظر این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار