معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان:

آموزش همراه با تولید، تقویت کننده روحیه کارآفرینی در بین هنرجویان است

رشت ( پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آموزش همراه با تولید در هنرستان های استان یک راه کار مناسب جهت پرورش نیروی استادکار و ماهر است که هنرجو می تواند در دوره تحصیلی هم آموزش ببیند و هم با بازار کار آشنا شود.

کد مطلب: ۱۰۹۸۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش همراه با تولید، تقویت کننده روحیه کارآفرینی در بین هنرجویان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جابر اخلاقی در جلسه آموزش همراه با تولید هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان هدف از برگزاری این جلسه را شناخت ظرفیت ها در فرآیند تولید و مشخص شدن چالش ها دانست و گفت: باید این مشکلات را که موجب کند شدن روند آموزش همراه با تولید می شود با استفاده بهینه از ظرفیت ها و کمک خیران کاهش دهیم.

وی با اشاره به تولید بیش از 8 هزار ماسک در هنرستانهای فنی و حرفه ای استان افزود: یکی از شاخص ترین تولیدات هنرستانی در دوره کرونا، تولیدات هرچند محدود ماسک و لوازم بهداشتی بوده است که نشان دهنده این است که با ایجاد فضای مناسب کار و تهیه مواد اولیه می توان از قابلیت هنرآموزان و هنرجویان استفاده نمود و چرخه آموزش همراه با تولید را در هنرستان ها گسترش داد.

معاون آموزش متوسطه ضمن تشکر از همه مدیران و عوامل اجرایی و آموزشی هنرستان ها که در دوره کرونا در تولید ماسک و لوازم بهداشتی حضور فعال داشتند، اظهار کرد: طراحی و تولید طرح های متنوع و خلاقانه ماسک برای سنین مختلف هم می تواند رغبت استفاده از ماسک را در جامعه بالا ببرد و این امر هم موجب افزایش سلامت جامعه خواهد بود.

در ادامه هریک از مدیران نیز درباره مشکلات موجود در هنرستان ها شامل: کمبود تجهیزات سخت افزاری، محدودیت ها در استفاده از هنرجویان و خطرات پیش روی آنها در مدارس و ... پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار