فولادوند: تلاش می کنیم مدارس مان بازگشایی شکوهمندی در 15شهریور داشته باشند

تهران (پانا) - فولادوند، مدیرکل شهر تهران در جلسه قطب جنوب مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران، مدیران مناطق نوزده گانه را پدر معنوی همکاران فرهنگی خطاب کرد و از آنها خواست با دلسوزی و اهتمام هر چه بیشتر امور مربوط به فرهنگیان را مدیریت کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: تلاش می کنیم مدارس مان بازگشایی شکوهمندی در 15شهریور داشته باشند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ جلسه قطب جنوب مدیران مناطق 15؛ 16؛ 17؛ 18و 19 با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل شهر تهران، محسن بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در محل سالن کنفرانس برگزار شد.

فولادوند در این جلسه که به منظور بررسی فعالیت ها و موضوعات مرتبط با مدیران مناطق جنوبی شهر تهران برگزار شد با اشاره به پیگیری نحوه انتخاب و انتصاب مدیران اظهار کرد: در فصل سختی به سر می بریم و لازم است تا رابطه خود را با مسئولان اداره کل تقویت کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر تقویت شبکه آموزش دانش آموزی "شاد" تصریح کرد و خواستار بررسی قراردادها و کارشناسی املاک و فضاهای مازاد و همچنین جابجایی و نقل و انتقال همکاران و ثبت نام مدارس شد و افزود: مدیران مناطق پدر معنوی همکاران فرهنگی هستند و باید با دلسوزی و اهتمام هر چه بیشتر امور مربوط به فرهنگیان را مدیریت کنید. هنر مدیریت اینجا خود را نشان می دهد و همه ما یک مجموعه هستیم.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوعان اضافه کرد: با امید به خدا ساماندهی نیروها رو به اتمام است و کار ثبت نام کتب درسی و هدایت تحصیلی نیز به خوبی پیش می رود و بنابر دستور وزیر آموزش و پرورش تلاش می کنیم تا شاهد بازگشایی شکوهمند مدارس در پانزدهم شهریور باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه جلوی خمودگی نیروها را بگیرید و به آنها انگیزه بدهید، گفت: شبکه شاد را هر چه بیشتر فعال کنید و سرعت کار را باید بیشتر کنیم. فرهنگیان در شرایط شیوع بیماری کرونا با ایثارگری به عنوان مدافعان عرصه تعلیم و تربیت در حال خدمت رسانی به جامعه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار