ستاندار البرز اعلام کرد:

البرز برای بازاریابی و توسعه صادرات وارد عمل شد

کرج (پانا)- استاندار البرز اعلام کرد که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عدم اتکا به اقتصاد نفتی و اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ، البرز برای بازاریابی و توسعه صادرات وارد عمل شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
البرز برای بازاریابی و توسعه صادرات وارد عمل شد

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی گفت: اکنون که دولت نیز در مسیر جهش تولید و برنامه محور در حال حرکت است، البرز نیز مانند سال قبل پیشتاز و هدفمند خواهد بود و با اولویت گذاری صحیح، اقدام می‌کند.
وی ادامه داد: براین اساس از ابتدای امسال، البرز برای تحقق شعار سال، رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای تمامی شهرک های صنعتی اشتهارد هدیه ای بزرگ و بارقه ای از امید برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران شد، همچنین مجوز برای افزایش ۸۰۰ هکتاری شهرک صنعتی اشتهارد، البرز را به بهشت سرمایه گذاران مبدل کرد.
شهبازی گفت: فرش قرمز برای سرمایه گذاری در البرز پهن شده و به طور قطع برنامه‌های بسیاری در این زمینه در نظر گرفته شده است.

استاندار البرز افزود: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پست برق ۴۰۰ کیلوولت در باغستان کرج و پست برق ۴۰۰ کیلوولت در زکی آباد، افزایش سهم پساب برای مصارف صنعتی و روشن شدن مشعل گاز در مناطق دورافتاده و کوهستانی استان، زیرساخت های لازم برای رشد و توسعه این استان فراهم است.
وی تاکید کرد: با جلسات تخصصی و تبادل نظر و اتخاذ تدابیر عملیاتی نسبت به بازاریابی، توسعه صادرات، افزایش تولید و اشتغال، اقدام می شود.
استاندار البرز بیان کرد: البته توسعه راه های استان نیز از جمله ملزومات توسعه استان است که این مهم نیز از سال گذشته با بهره برداری از پروژه های بزرگ منطقه یک آزادراه تهران-شمال، ادامه آزاد راه شهید همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد و تعریض آزادراه تهران کرج آغاز شده است.

۴۴ پروژه در شورای توسعه البرز در دستور کار قرار گرفت

شهبازی یاد آورشد: امسال نیز با جذب اعتبار ملی ۴۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه کمربندشمالی کرج و ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار ملی و بنیاد مستضعفان کشور برای تکمیل منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال و اهتمامی ویژه جهت تکمیل پروژه راه هشتگرد-طالقان درصدد ایجاد بسترهای آرامش و امنیت تردد ملی از محورهای البرز هستیم.

استاندار البرز اضافه کرد: از سوی دیگر با توجه به ابلاغ سیاست‌‍ های اقتصادی دولت، دستورالعمل ۳۰ ماده ای اولویت‌های اقتصادی از سوی وزیر کشور، برنامه ریزی های تخصصی صورت گرفته است.
وی گفت: طی بررسی های صورت گرفته و با عنایت به اینکه در آخرین سال دولت تدبیر و امید قرار داریم، از سوی رییس جمهور موظف به تکمیل پروژه های نیمه کاره استان هستیم که براساس مصوبه شورای توسعه استان ۴۴ پروژه اولویت دار استان برای تکمیل در دستور کار قرار گرفته است.
استاندار البرز ادامه داد: اکنون مهمترین هدف در شرایط شیوع کرونا ایجاد بسترهای حفاظت از سلامت مردم است و برای این امر با جذب اعتبارات ملی نسبت به تجهیز مراکز درمانی و افزایش سرانه های بهداشت و درمان استان اقدام کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی یک بیمارستان در طالقان و تعیین تکلیف بیمارستان بلاتکلیف شهرجدید هشتگرد، رایزنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ایجاد بیمارستان نیروهای مسلح در البرز، تسریع در تکمیل بیمارستان های مصوب در سفر رییس جمهور محترم در کرج، فردیس و کمالشهر از جمله برنامه های این حوزه است.
شهبازی عنوان کرد: اقدام در جهت افزایش رفاه و معیشت مردم بویژه در شرایط بروز آسیب های تحریم و شیوع کرونا به ویژه برای اقشار آسیب دیده و کم درآمد استان، نسبت به جذب یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات اقدام کرده و با اعطای بسته های حمایتی و تسهیل در خدمات دهی دستگاه ها در مسیر کسب رضایتمندی مردم گام برداشته ایم.
وی افزود: البرز همچنان در اعطای تسهیلات رونق تولید برای پیشگیری از تعطیلی واحدها و تعدیل نیروی کار و تشکیل جلسات رفع موانع تولید، رتبه اول کشور را دارد.
استاندار البرز اظهار کرد: تشکیل جلسات فصلی و ماهانه با رسانه ها، احزاب، مجامع بانوان و جوانان، سازمان های مردم نهاد و سایر گروه های فعال اجتماعی و سیاسی برای تبیین کارآمدی نظام و تشریح دستاوردهای دولت به صورت منظم و مستمر در دستور کار است.
وی گفت: ایجاد بسترهای اتحاد و انسجام بین مسوولان قوا و مدیران دستگاه ها پیرو منویات مقام معظم رهبری به جد در دستور کار است و با توجه به این امر بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفت و توسعه استان برطرف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار