معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

ارائه خدمات مشاوره‌ای در 10 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی استان

بجنورد (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی در 10 مرکز مشاوره سطح استان به دانش آموزان و خانواده های آنان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات مشاوره‌ای در 10 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی استان

محمد اکرامی فر از فعالیت 55 مشاور تخصصی در قالب طرح صدای مشاور برای ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ایام کرونا و کاهش دسترسی دانش آموزان به خدمات حوزه مشاوره تلاش کردیم از ظرفیت همکاران مشاور باتجربه و شاغل در مراکز مشاوره جهت ارائه خدمات به خانواده ها و دانش آموزان بهره ببریم.

اکرامی فر خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و مواردی نظیر قرنطینه ، کاهش رفت آمدها و تغییر در سبک زندگی استفاده از تخصص و تجربه مشاوران ضروری است و در همین راستا همکاران مشاور در این ایام برای پاسخگویی به سوالات جامعه هدف در سطح استان اقدامات گسترده ای انجام داده اند.

وی بیان کرد: مشاوران ما در طرح صدای مشاور در فضای مجازی به صورت غیر حضوری و گاه در موارد اورژانس به صورت حضوری در کنار دانش آموزان هستند و خوشبختانه آمار نسبتاً خوبی را از جهت همراهی همکاران‌ مشاور در این ایام داشتیم و تعداد 1144 تماس تلفنی را با ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی پاسخگو بوده اند و مواردی هم که نیاز به مراجعه حضوری در مراکز بوده با ایجاد هماهنگی و رعایت پروتکل های ابلاغی خدمات به صورت حضوری ارائه شده و در حال حاضر نیز این خدمات ادامه دار است.

وی با اشاره به ظرفیت شبکه شاد و بحث آموزش ها و اطلاع رسانی ها در فضای مجازی بیان کرد: تقریبا تمامی همکاران مشاور در سطح استان فعالیت های موثری در بحث استفاده از فضای مجازی به منظور پاسخگویی تخصصی به دانش آموزان عزیز و اولیاء محترم داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار