برنامه عملیاتی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم تدوین شد

جم(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد برنامه عملیاتی آموزش و پرورش شهرستان جم با محوریت سند تحول بنیادین، شامل 124 برنامه در قالب 471 فعالیت، جهت اجرای فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس تدوین شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه عملیاتی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم  تدوین  شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه در جلسه بررسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در جم، اظهار کرد : در راستای اجرای سند تحول بنیادین و یکپارچه سازی نظام راهبردی مدرسه محور، برش شهرستانی برنامه عملیاتی آموزش و پرورش شهرستان جم تدوین و به مدارس ابلاغ می گردد.

وی افزود: در راستای ساحت های 6 گانه تعلیم و تربیت، برنامه عملیاتی مدارس درقالب برنامه تدبیر در دوره ابتدایی، برنامه تعالی مدیریت در دوره متوسطه و راهنمای عمل و انتظارات تدوین و جهت استفاده در اختیار مدارس قرار می گیرد.

نیکخواه تصریح کرد: برنامه عملیاتی آموزش و پرورش شهرستان جم بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش، شامل 471 فعالیت در قالب 124 برنامه در 202 صفحه جهت استفاده مقاطع مختلف تحصیلی تدوین شده است.

مدیر آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف معین در دوره های سه گانه تحصیلی و همسوسازی فعالیت های ستادی و هدفمند نمودن نظارت، ارزیابی و رتبه بندی مدارس، حذف موازی کاری و یکپارچه سازی و منسجم نمودن فعالیت و برنامه های صف و ستاد، نظام راهبری مدرسه محور تشکیل گردید.

این مقام مسئول افزود: آموزش و پرورش به یاری و مشارکت دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی نیازمند است و در همین راستا، انتظار می رود مدیران مدارس با فراهم کردن فرصت های لازم، زمینه مشارکت سایر عوامل سهیم و تاثیر گذار در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت را فراهم آورند.

نیکخواه با بیان اینکه معلمان رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند، گفت: در راستای سند تحول بنیادین، پشتیبانی از مدرسه که کانون اصلی تحول در تربیت است مورد تاکید است، به خصوص معلمان که رکن اصلی تربیت هستند و سند تحول نیز نگاه ویژه و ممتازی به معلم دارد.

وی با تاکید بر مشارکت خانواده ها در امر تعلیم و تربیت فرزندان، اظهارکرد: انتظار می رود مدیران مدارس در راستای آگاهی بخشی لازم والدین نسبت به اهداف سند تحول بنیادین اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار