آموزش و پرورش آذربایجان غربی اسکان تابستانی فرهنگیان در مدارس را انجام نخواهد داد

ارومیه (پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت آموزش و پرورش آذربایجان غربی در تابستان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا اسکان فرهنگیان در مدارس را انجام نخواهد داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش آذربایجان غربی اسکان تابستانی فرهنگیان در مدارس را انجام نخواهد داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «تورج سلیمان زاده» روز دوشنبه افزود: اسکان فرهنگیان در مدارس تابع تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و در تابستان به دلیل حفظ سلامت شهروندان و فرهنگیان عزیز انجام نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: مراکز رفاهی و خانه‌ های معلم‌ با توجه به سیاست گردشگری هتل‌ها در حال حاضر به فرهنگیان در شهرهای مختلف آماده ارائه خدمات به صورت محدود و در صورت ضرورت با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

سلیمان زاده بیان کرد: این استان دارای 15 خانه معلم با 122 اتاق و 49 سوییت با 690 تخت خواب است که در تمامی آنها پروتکل‌های بهداشتی همانند هتل‌ها رعایت شده و در اختیار فرهنگیان قرار قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اسکان مدارس مانند ایام نوروز 99 تا اطلاع ثانوی و بهبود اوضاع تعطیل است، حتی ظرفیت خانه معلم‌ها که در گذشته نیز 100 درصد بوده امسال با استقبال اندک فرهنگیان روبه رو شده و نیمه فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار