فرهنگسرای اندیشه کتاب‌های تازه‌نشر را معرفی می‌کند

تهران (پانا) - فرهنگسرای اندیشه هر ماه یک کتاب تازه‌نشر و مفید برای علاقه‌مندان را در فضای مجازی خود معرفی می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگسرای اندیشه کتاب‌های تازه‌نشر را معرفی می‌کند

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه7، فرهنگسرای اندیشه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم و حمایت از آثار تازه نشر، اقدام به معرفی کتاب‌های خوب در فضای مجازی و صفحه اینستاگرامی خود کرده است. به همین منظور، این فرهنگسرا هر ماه کتابی که به تازگی منتشر شده و ارزشمند باشد را معرفی می‌کند تا علاقه‌مندان به حوزه ادبیات بیشتر با این آثار آشنا شوند.

در اولین گام از این اقدام، کتاب «عبور از خط قرمز» نوشته علی دیزایی معرفی خواهد شد. این اثر روایتی باورنکردنی از زندگی پرفراز و نشیب و جنجالی پسری از خانواده‌ای نه چندان متمول است که دست تقدیر او را در کودکی از نظام‌آبادِ تهران به کشور انگلستان ‌فرستاد. او در دانشگاه کمبریج درس خواند و پس از فارغ‌التحصیلی به فرماندهی پلیس انگلستان رسید.

در این کتاب قصه جنگ‌ها، پاپوش‌ها، دادگاه‌ها و زندان‌های سرتیپ دکتر علی دیزایی، در کنار عاشقانه‌هایش با دختری بختیاری، زنی که با شهامت و قدرت در این دوران مشقتبار او را همراهی کرد، روایت شده است. همچنین ماجرای رسیدن او به فرماندهی پلیس انگلستان به قلم علی دیزایی به رشته تحریر درآمده است.

عبور از خط قرمز کتاب تازه نشر انتشارات ثالث است که در سال 1399 به چاپ رسیده و در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

گفتنی است این فعالیت ماهانه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با آثار معرفی شده به صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای اندیشه به آدرس @farhangsara.andishe مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار