مانور اورژانس اجتماعی همزمان با سراسر کشور برگزار شد

زنجان (پانا) - معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان از برگزاری مانور اورژانس اجتماعی همزمان با سراسر کشور در 5 شهر استان زنجان با هدف معرفی فعالیتهای سازمان بهزیستی و برنامه اورژانس اجتماعی خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۹۷۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مانور اورژانس اجتماعی همزمان با سراسر کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی ضمن تبریک چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت : در حال حاضر در 5 شهر استان برنامه اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و اورژانسی برای آحاد جامعه و ارتقاء توانمندیهای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع فعالیت می نمایند .
وی مهم ترین ویژگی های برنامه اورژانس اجتماعی بهزیستی را تخصصی بودن،به موقع و در دسترس بودن این خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی عنوان کرد و افزود : : در حال حاضر 5 خودرو خدمات سیار در شهرستانهای زنجان،ابهر،خرمدره و خدابنده و طارم آماده ارائه خدمات ، مداخله در بحران و کمک به افراد د معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است.
حسینی با بیان اینکه در سه ماه اول سال جاری بیش از 1 هزار و 600 تماس مرتبط با خط 123 گرفته شده است خاطر نشان کرد: خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی استان زنجان همه روزه و بصورت 24 ساعته آماده دریافت تماس های عموم می باشد و در صورت نیاز به مداخله در محل خودروهای خدمات سیار اورژانس اجتماعی نیز آماده اعزام به محل می باشند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی تاکید نمود : در این مانور ضمن توزیع بروشور ، راهنمایی های لازم در خصوص فعالیت های برنامه اورژانس اجتماعی به جامعه هدف صورت گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار